استاندار مرکزی:

رویکرد دولت سیزدهم فعالیت بدون توقف است

«مخلص الائمه» گفت: رویکرد دولت سیزدهم فعالیت بدون توقف است تا بسیاری از کارهای نیمه تمام به جامانده از گذشته تمام شود.
کد خبر: ۵۷۰۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۴ - 01February 2023

رویکرد دولت سیزدهم فعالیت بدون توقف استبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، «فرزاد مخلص الائمه»امروز (چهارشنبه) در اولین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور در روستای لیلیان شهرستان خمین ضمن افتتاح پروژه آسفالت معابر این روستا در جمع اهالی روستا در مسجد امام حسین (ع) اظهار داشت: در میانه دهه پنجم انقلاب اسلامی، برگ زرین و بسیار مهم از کتاب قطور تاریخ اسلام در سرزمین ایران ورق خورد و این رویداد را جشن می گیریم.

وی با اشاره به حضور یاسر عرفات چند روز پس از پیروزی انقلاب در قم، گفت: وی در این سفر انقلاب اسلامی را انفجار نور نامید.

استاندار مرکزی تصریح کرد: در این دهه در تمامی شهرستان های استان حضور خواهیم داشت و ۱۵۱۰ پروژه با ارزش بیش از ۴۷۰۰ میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار می دهیم که بخشی از آنها نیز مربوط به روستاهای استان است و امروز به صورت نمادین پروژه های روستایی خمین را افتتاح می کنیم.

وی با تاکید بر اینکه کارهای نیمه تمام در روستاها بسیار است، گفت: تعداد پروژه های نیمه تمام در کشور بالغ بر ۸۰ تا ۹۰ هزار پروژه است که بیمارستان ولیعصر اراک، جاده خمین-الیگودرز، بیمارستان خمین، ورزشگاه های موجود در استان و ... از جمله این پروژه های نیمه تمام است که تکمیل آنها از توان بودجه ای کشور خارج است و اگر ۳۰ سال تمام بودجه کشور صرفا برای تکمیل این پروژه ها اختصاص یابد، همچنان باقی خواهند ماند، به همین دلیل لازم است در این راستا با اولویت بندی و میزان پیشرفت پروژه ها، آنها را به سرانجام برسانیم و یک تعدادی از پروژه ها هم تا ابد تمام نمی شوند.

مخلص الائمه با بیان اینکه تلاش دولت این است که پروژه جدید را آغاز نکند، گفت: در شناسایی و اولویت بندی پروژه ها به همکاری شوراهای روستاها و دهیاران نیاز داریم تا کار به سرعت پیش رود.

وی گفت: تمامی موارد مطرح شده از سوی مردم و دهیار روستای لیلیان یادداشت شد و برخی از آنها مانند آنتن دهی اینترنت روستا را می توان به سرعت اجرایی کرد و قطعا همه آنها مورد رسیدگی قرار می گیرد.

استاندار مرکزی تاکید کرد: دولت سیزدهم در واقع دولت بدون توقف و تعطیلی است و در همه ساعات و روزها در حال کار است، شخص رییس جمهوری نیز بی وقفه در حال تلاش و کار است و در سال نخست عمر دولت، ۳۱ سفر استانی داشته است و دولتمردان و مسئولان استان نیز به تاسی از دولت و رییس جمهوری کار را تعطیل نمی کنند.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور گفت: دشمنان تلاش کردند با ابزارهای جدید مسیر پیشرفت کشور را متوقف کنند که موفق نشدند، البته همچنان مشکلات در کشور وجود دارند و با نقطه مطلوب فاصله زیاد است، اما کارهای بسیاری صورت گرفته هرچند که رسانه های معاند در تلاشند که این پیشرفت ها دیده نشود و قطعا با کار بیشتر و معرفی خدمات و اقدامات انجام شده در کشور پیشرفت ها را به مردم منعکس می کنیم و با تکاپو خواهیم بود تا راه حل مسائل حل نشده شناسایی شده و رضایتمندی در بین مردم افزایش یابد.

مخلص الائمه اظهار کرد: پروژه های عمرانی متکی به پروژه های اقتصادی هستند، تا زمانی که اقتصاد کشور با سرعت پیش نرود، اشتغال و درآمد ایجاد نمی شود و در نهایت پروژه های عمرانی به سرانجام نمی رسند؛ در واقع فعالیت های عمرانی به فعالیت های اقتصادی همراه با ارزش افزوده متکی است.

وی با بیان اینکه برای توسعه و شکوفایی اقتصادی استان چندین برنامه دنبال می شود، گفت: در پی اتصال ظرفیت های اقتصادی استان به سایر استان ها هستیم؛ روز گذشته اولین گام در حوزه اقتصاد دریا برداشته شد، با حضور فرماندهان نیروی دریایی ظرفیت های صنعتی استان، معرفی و تفاهم نامه های بسیار منعقد شد تا زمینه ارتقای اشتغال و درآمدزایی کلان برای استان ایجاد شود.

استاندار مرکزی بیان کرد: در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در خمین ۱۱۲ پروژه(۱۰۱ پروژه عمرانی و ۱۱ پروژه اقتصادی) با اعتباری بیش از ۱۲۵ میلیارد تومان با ۳۲۰ فرصت شغلی افتتاح می شود.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها