۴۴ سال افتخار/

ویژه برنامه‌های دهه فجر در خاش آغاز شد

با حضور امام جمعه و مسئولان ویژه برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی آغاز شد.
کد خبر: ۵۷۰۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۱ - 01February 2023

ویژه برنامه های دهه فجر در خاش آغاز شدبه گزارش دفاع‌پرس در زاهدان، با حضور امام جمعه و فرماندار و مسئولان ویژه برنامه های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با افتتاح طرح های عمرانی و خدماتی شهرداری و کمیته امداد و نیز غبارروبی و عطر افشانی مزار شهداء و نواختن زنگ انقلاب در مدارس و برپایی نمایشگاه دستاوردهای دولت و رژه موتوری خودروهای خاش سیستان و بلوچستان آغاز شد.

حجت الاسلام «غلامرضا دهقان» امام جمعه خاش اظهار داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور حضور باشکوه و حماسی ملت بزرگ ایران به رهبری امام راحل در صحنه مقابله با ظلم طاغوتی است و در چهل و چهار سال از عمر این نظام شاهد رشد دستاوردهای آن در ابعاد مختلف داخلی و خارجی بوده این و مقام معظم رهبری نیز در ادامه مسیر امام راحل برای عزتمندی و سربلندی آن تلاش کرده اند.

«صاحب گل صالحی» فرماندار خاش گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی ایران فرصتی مغتنم برای بیان دستاوردهای نظام و تبیین خدمات از سوی دولتمردان است.

صالحی افزود: انقلاب اسلامی ایران بر پایه عدالت خواهی و استقلال و آزادی بنیان نهاده شده و هم اینک نیز در چهل و چهارمین سالگرد عمر خود همچنان در مسیر مبارزه با ظلم و ستم مستکبران و زورگویان قرار داشته و ملت و مسوولان این نظام در کنار هم با دشمنان مقابله می کنند.

وی اظهارداشت: ملت ایران خود را برای برپایی جشن های انقلاب آماده کرده و در دهه فجر امسال پر رنگ تر از قبل در صحنه حضور دارند و از خون شهیدان و ارزش های والای انقلاب و دوران دفاع مقدس صیانت می کنند.

صالحی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران همواره مدافع واقعی مظلومان دنیا بوده و هم اینک نیز با قوت و اقتدار و شکوه و عظمت به عزتمندی اسلام کمک می کند.

فرماندار خاش گفت: انقلاب اسلامی ایران در شکل گیری دیگر انقلاب ها نقش تأثیرگذاری داشته و هم اینک نیز با تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری در حل معادلات جهانی و منطقه‌ای نقش آفرینی دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار