۴۴ سال افتخار/ امام جمعه و رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بدره:

دهه مبارک فجر مظهر تجلی وحدت و انسجام

حجت‌الاسلام والمسلمین «دانیاری» امام جمعه و حجت‌الاسلام «ناظری» رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بدره بمناسبت آغاز ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی پیام مشترکی صادر کردند.
کد خبر: ۵۷۰۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۴ - 01February 2023

دهه مبارک فجر مظهر تجلی وحدت و انسجامبه گزارش دفاع‌پرس از ایلام،حجت‌الاسلام والمسلمین «دانیاری» امام جمعه و حجت‌الاسلام «ناظری» رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بدره بمناسبت آغاز ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی پیام مشترکی صادر کردند.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَجَعَلْنَاهُمْ أَئِمَّةً یَهْدُونَ بِأَمْرِنَا وَأَوْحَیْنَا إِلَیْهِمْ فِعْلَ الْخَیْرَاتِ وَإِقَامَ الصَّلَاةِ وَإِیتَاءَ الزَّکَاةِ وَکَانُوا لَنَا عَابِدِینَ(سوره انبیا آیه ٧٣)

دهه مبارک فجر در تقویم انقلاب، مظهر تجلی وحدت و انسجام، همراهی و همدلی، میثاق مردم با ولایت و پیروی از رهبری مدبرانه و پیامبر گونه حضرت امام خمینی(رحمه الله علیه) است که به عنوان برگ زرینی بر تارک تاریخ این مرز و بوم می درخشد و اقتدار و عظمت ملت سرافراز و خداجوی ایران را به نمایش می گذارد. دهه فجر یادآور شجاعت، بصیرت و دور اندیشی سکاندار انقلاب و حرکت عظیم مردم خداجوی و ولایت مدار است که با اتکا به تعالیم و آموزه های دینی و الهی توانستد معادلات سیاسی و اجتماعی دنیای مادی را در عرصه های منطقه‌ای و بین المللی بهم زده و موجب بیداری ملت های مظلوم در اقصی نقاط جهان گردند. لذا نظام سلطه و دشمنان انقلاب اسلامی ازهمان ابتدا تمامی تلاش خود را معطوف به منحرف نمودن آن از مسیر رشد و تعالی کرده و با دسیسه و توطئه های گوناگون سعی در ضربه زدن به ملت بزرگ ایران و به انزوا کشاندن نظام سیاسی کشور کردند.

 اما امروز به فضل الهی، انقلاب اسلامی برگرفته از اسلام ناب محمدی و مکتب علوی با عبور از آوردگاه های مختلف با توانایی روز افزون، پیام ایستادگی و آزادی خواهی را عینیت بخشیده و به جهانیان صادر کرده است؛ و با اتکال به قدرت لایزال الهی، تکیه بر دانشمندان متعهد و متخصص خود، استفاده از ظرفیت های ملی، پایمردی و از خودگذشتگی تربیت یافتگان اندیشه های انقلابی رهبر کبیر انقلاب خصوصا شهدای گرانقدر، خانواده های محترم آنها و جانبازان عزیز درمسیر تعالی و پیشرفت با افزایش قدرت بازدارندگی فعال و اثربخش ادامه خواهد داشت. و امسال همانند سنوات گذشته با حضور پرشور مردم ولایی و انقلابی شاهد برگزاری جشن های بزرگ انقلاب اسلامی در سطح روستاها، شهرها و نقاط مختلف کشور، استان ایلام و شهرستان بدره در ایام الله دهه مبارک فجر در راستای تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

اینجانبان ضمن تبریک اعیاد خجسته ماه رجب بویژه میلاد با سعادت حضرت امام علی (ع) و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، جانبازان و فداکاری های ملت سلحشور بویژه مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان بدره از ایزد منان و درظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) تحت زعامت داهیانه رهبر معظم انقلاب و فرمانده معزز کل قوا حضرت امام خامنه ای( مدظله العالی)، موفقیت و بهروزی ملت بزرگ ایران اسلامی را مسئلت داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار