با تلاش پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه کربلا؛

شبکه سازماندهی شده برای براندازی نظام در مازندران منهدم شد

با تلاش پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه کربلا، شبکه برانداز سازماندهی شده در فضای مجازی، که در ایام اغتشاشات به شبکه سازی و برنامه ریزی برای تحرکات ضدامنیتی در سطح استان فعال بوده، متلاشی شد.
کد خبر: ۵۷۰۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۱ - 01February 2023

شبکه سازماندهی شده برای براندازی نظام در مازندران منهدم شدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، با تلاش پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه مازندران، شبکه برانداز سازماندهی شده در فضای مجازی، که در ایام اغتشاشات به شبکه سازی و برنامه ریزی برای تحرکات ضدامنیتی در سطح استان فعال بوده، قبل از هرگونه اقدام خرابکارانه، متلاشی و دستگیر شدند.

این شبکه با عضوگیری و تیم سازی در بستر فضای مجازی، اقدامات ضد امنیتی خود را به صورت چند لایه و هدفمند ادامه داده و با الگوگیری از معاندین خارج نشین به ویژه گروهک منافقین و شبکه تروریستی ایران اینترنشنال و همچنین پیروی از موج ایجاد شده در فضای مجازی، به تشدید فعالیت‌ها در فضای توئیتری ترغیب شده و گروه‌های متعدد هماهنگی همانند، گروه استراتژی و عملیات، جوانان محلات شهر‌ها و خبرگزاری انقلابیون مازندران را ایجاد کردند.

از جمله اهداف این شبکه، حمله به مراکز نظامی و امنیتی، خلع سلاح ماموران، آتش زدن معابر و اماکن عمومی، انسداد جاده و شناسایی نیرو‌های نظامی و امنیتی بوده است.

این شبکه جهت گرم نگه داشتن تنور اعتراضات و آشوب‌ها، قصد طرح ریزی و اجرای چند عملیات انفجاری در نقاط مختلف مرکز استان را داشتند که با اشراف اطلاعاتی حاکم بر فضای سایبری، تمامی لیدر‌ها و اعضاء این شبکه مورد ضربه اطلاعاتی قرار گرفته و پرونده آن‌ها جهت سیر مراحل قانونی، به مراجع قضایی تحویل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار