مسئول واحد هنر‌های تصویری حوزه هنری خبر داد:

تولید دو فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای در قالب مستند و انیمیشن در چهارمحال و بختیاری

«امیر حیدری» از تولید دو فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای در قالب مستند و انیمیشن در چهارمحال و بختیاری خبر داد.
کد خبر: ۵۷۰۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۱ - 01February 2023

تولید دو فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای در قالب مستند و انیمیشن در چهارمحال و بختیاریبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، امیر حیدری مسئول واحد هنر‌های تصویری اظهار داشت: فیلم مستند «آب ... زندگی» و فیلم انیمیشن «تجزیه» دو فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای است که به نویسندگی و کارگردانی امیر حسین اسیوند در حوزه هنری چهارمحال و بختیاری به تازگی تولید شده است.

حیدری افزود: مستند «آب... زندگی» درباره اهمیت آب در زندگی و روایتگر چند ساعت از زندگی یک خانواده عشایری است که برای رسیدن به آب تلاش زیادی می‌کنند و از مسیر‌های سختی عبور می‌کنند.

به گفته وی: تصویر برداری این مستند به عهده «امیرحسین اسیوند»، «یاسر آقائی» و «مهدی طاهری» بوده است و از دیگر عوامل آن می‌توان به «سمانه امینی» صدابردار و «فرشید اسدی» عکاس اشاره کرد.

مسئول واحد هنر‌های تصویری حوزه هنری دیگر فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای حوزه هنری را انیمیشن «تجزیه» عنوان کرد و گفت: این انیمیشن در رابطه با موضوع تجزیه پلاستیک‌ها در کره زمین و تاثیرات مخرب آن‌ها روی محیط زیست است.

حیدری اظهار داشت: نویسنده و کارگردان این اثر ۱۰۰ ثانیه‌ای نیز «امیرحسین اسیوند» است و از دیگر عوامل آن می‌توان به «سجاد مهدوی» طراح، «مریم شمس» انیماتور و «هاجر دری» کامپوزیت اشاره کرد.

حیدری افزود: امسال در حوزه هنری ۵ اثر ۱۰۰ ثانیه تولید شده که هر پنج اثر به دبیرخانه جشنواره ۱۰۰ ثانیه ارسال شده است.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری، سیزدهمین جشنواره فیلم ۱۰۰ به دبیری یوسف منصوری و به همت سازمان سینمایی سوره نهم تا دوازدهم اسفند ۱۴۰۱ در تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار