رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

راه‌اندازی صندوق ضمانت تا پایان سال در کمیته امداد/ رشد بودجه اشتغال و مستمری در سال ۱۴۰۲

بختیاری با بیان اینکه مراحل قانونی صندوق ضمانت کمیته امداد طی و اساسنامه آن تصویب و در دولت تایید شد، گفت: هیات مدیره صندوق به بانک مرکزی معرفی شدند و به محض اعلام نظر، احکام را صادر می‌کنیم و در سال جاری صندوق را فعال خواهیم کرد.
کد خبر: ۵۷۰۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۵:۱۳ - 02February 2023

راه‌اندازی صندوق ضمانت تا پایان سال در کمیته امداد/ رشد بودجه اشتغال و مستمری در سال ۱۴۰۲علیرضا صحرایی/ سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با بیان اینکه یکی اهداف و وظایف کمیته امداد امام خمینی (ره) توانمندسازی و رسیدن به خودکفایی و درآمد پایدار است، اظهار داشت: جشن خودکفایی را در سال گذشته و امسال برگزار کردیم و سال آینده نیز یکی از برنامه‌های اصلی ماست.

بختیاری درباره بودحه کمیته امداد در سال ۱۴۰۲ گفت: در بودجه کمیته امداد برای سال آینده که در کمیسیون اجتماعی مورد تصویب قرار گرفت و در انتظار تصویب در کمیسیون تلفیق است، برای حوزه اشتغال و مستمری رشد خوبی پیش بینی شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) به برنامه ریزی کمیته امسال برای اشتغالزایی گفت: امسال برای کمیته امداد ایجاد ۵۰۰ هزار شغل پیش بینی شده است که از این میزان تاکنون ۳۲۵ هزار اشتغال ایجاد و بالغ بر ۱۸ هزار میلیارد تومان جذب شده است.

وی ادامه داد: در صورت همراهی بانک ها، امیدواریم تا پایان سال اشتغال به میزان پیش بینی شده ۵۰۰ هزار مورد برسد؛ مسال حجم تسهیلات بانکی برای اشتغال مددجویان حدود ٢٥ هزار میلیارد تومان است.

بختیاری در مورد صندوق ضمانت و اشتغال نیز گفت: مراحل قانونی این صندوق طی و اساسنامه هم تصویب و دولت هم تایید کرد.

رئیس کمیته امداد اظهار داشت: هیات مدیره صندوق را به بانک مرکزی معرفی کرده ایم و به محض اعلام نظر، احکام را صادر می کنیم و در سال جاری صندوق را فعال خواهیم کرد

وی در خصوص مسکن مددجویی گفت: در نیمه اسفند امسال افزون بر ۳۰ هزار منزل مسکونی به مددجویان تحت پوشش تحویل می شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار