فرماندار قصرشیرین:

ایران اسلامی امروز اقتدار امنیتی دارد

«حیدری» گفت: دستاوردهای نظام اسلامی، اقتدار امنیتی است، نهادهای نظامی بیش از انقلاب همه وابسته بودند از نظر تجهیزات و الگوی عملی و دفاعی اکثر نیروهای نظامی در آکادمی های غرب تحصیل می کردند.
کد خبر: ۵۷۰۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۴ - 01February 2023

ایران اسلامی امروز اقتدار امنیتی داردبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «محمد حیدری» فرماندار شهرستان قصرشیرین امروز در مراسم اولین روز از ایام الله دهه فجر که با حضئر مسئولین ادارات و سازمان های این شهرستان برگزار شد با تبریک ایام الله مبارک دهه فجر بر همه امت ایران اسلامی به خصوص مردم ولایتمدار قصرشیرین و با بزرگداشت یاد امام راحل اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی ایران نه تنها استقلال رای در همه مجامع بین المللی دارد بلکه بسیاری از کشورهای مسلمان و آزادی‌خواه جهان به تبع ایران اسلامی اتخاذ موضع می کنند در حالیکه پیش از انقلاب، ایران یکی از کشورهایی بود که دست نشانده بود و کتاب هایی متعددی در حوزه علوم سیاسی در این رابطه تحت عنوان دولت دست نشانده نوشته است.

فرماندار شهرستان قصرشیرین افزود: از دیگر دستاوردهای نظام اسلامی، اقتدار امنیتی است، نهادهای نظامی بیش از انقلاب همه وابسته بودند از نظر تجهیزات و الگوی عملی و دفاعی اکثر نیروهای نظامی در آکادمی های غرب تحصیل می کردند اما اکنون همه یگان های نیروهای ارتش، سپاه و دیگر نیروهای امنیتی در طراز بین المللی از آموزش های فنی و علمی در حوزه های لجستیگی قوی و قدرتمند حاضر می شوند.

وی بیان کرد: امروز در حوزه جنگ نظامی و اطلاعاتی و امنیتی و جنگ های الکترونیک نیروهای ما با قدرت ظاهر می شوند و در حوزه های نوین و جنگ پهبادی از قدرت های جهانی هستیم که نشان دهنده قدرت و اقتدار کشور است.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: در منشور ملل متحد با افتخار به جهان اعلام می کنیم در حوزه های گوناگون از پیشرفته ترین تجهیزات اطلاعی و نظامی برخورداریم و هر کشوری خواهان آن بود در چارچوب قواعد بین المللی می تواند از آن برخوردار شود.

حیدری گفت: یکی دیگر از دستاوردهای ما در حوزه علم پزشکی است، مردم از همه تخصص های پزشکی و تجهیزات برای تشخیص و درمان بهره مند هستند و نیازی به اعزام مریض به خارج نداریم و از کشورهای دیگر برای درمان و تشخیص و درمان و نقاهت به کشور می آیند و این نقطه راهبردی قوت ما است و بر اساس عدالت اجتماعی تمام شهرستان ها از نعمت پزشک و بیمارستان و متخصص برخوردار هستند.

فرماندار شهرستان قصرشیرین در ادامه تصریح کرد: از دستاوردهای مهم انقلاب ما حضور زنان در عرصه های گوناگون با نهایت کرامت است که موفقیت های بزرگی کسب کرده و در رشته های دانشگاهی، پزشکی، ورزشی، فعالیت های اجتماعی سرآمد هستند و امروز نظام اسلامی از نعمت زنان فرهیخته استفاده می کند.

حیدری گفت: شهرستان قصرشیرین در دوران جنگ تحمیلی با خاک یکسان شد که به برکت نظام و با اهتمام مردم امتیازات بزرگی برای جبران عقب ماندگی های ناشی از جنگ به این منطقه اعطا شده که در هیچ کجای کشور چنین امتیازات بزرگی نداریم و اگر ما درست از این ظرفیت ها استفاده نکردیم دلیل بر کم اهمیتی این خطه و قابلیت های توسعه ای آن نیست.

وی وجود ۲ مرز مهم پرویزخان و خسروی را با این حجم تجارت و با داشتن پایانه های عظیم تجاری و مسافری از دستاوردهای بزرگ نظام در قصرشیرین بیان کرد و افزود: امروز کرمانشاه به خود می بالد که میزبان زائران اباعلبدالله الحسین (ع) است و این نقطه قوت کرمانشاه و قصرشیرین است.

نماینده عالی دولت در شهرستان قصرشیرین اضافه کرد: سامانه گرمسیری از بزرگترین، پیچیده ترین، فنی ترین و علمی ترین طرح هایی است که در دهه گذشته بعد از سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه انتقال آب در کشور و منطقه خاورمیانه صورت گرفته و این عظمت و اقتدار فنی جوانان متخصص کشورمان را می رساند که همین سامانه در قصرشیرین بیش از ۳۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی را تحت پوش قرار می دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار