۴۴ سال افتخار/ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری:

ملت ایران با مجاهدت خود جهان را متوجه عظمت اسلام کرده است

«منوچهر ذوالفقاری» در پیامی فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را تبریک گفت.
کد خبر: ۵۷۰۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲ - 02February 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، سرهنگ «منوچهر ذوالفقاری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری در پیامی فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

انقلاب اسلامی با عزم، ایمان و نیروی انقلابی ملت ایران حول ولایت و رهبری امام خمینی (ره) در ۲۲ بهمن ۵۷ طومار رژیم شاهنشاهی را در هم پیچید و تأسیس نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای دست یابی به اهداف و آرمان‌های متعالی خود رقم زد.

ملت شریف ایران چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را درحالی جشن می‌گیرد که با بیش از چهل سال مجاهدت خالصانه همه را متوجه عظمت اسلام عزیز ساخته و ثابت کرده است که این انقلاب نورانی می‌تواند در رسیدن به قله عظیم و رفیع الهی که همان حاکمیت مستضعفین بر مستکبرین است در دستیابی به جامعه نوین اسلامی که در چهل ساله دوم انقلاب با پیام حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به عنوان یک مطالبه از مردم عزیز و انقلابی بیان گردید یاری‌گر انقلابیون و دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

اینجانب ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر به شکرانه سال‌ها مجاهدت و صبوری و دست آورد‌های ارزشمند انقلاب شکوهمند اسلامی و تجدید عهد با آرمان‌های والای امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، پاسداشت خون سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و مقابله با توطئه‌های دشمنان اسلام از ملت غیور استان دعوت می‌نمایم تا پر شورتر از گذشته در مراسمات گرامیداشت این ایام و بویژه راهپیمائی ۲۲ بهمن شرکت نمایند تا هم بر یاس دشمنان و هم بر دوام نظام مقدس اسلامی این ودیعه الهی و یادگار شهیدان بیفزایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار