۴۴ سال افتخار/ تاکید مدیرکل بنیاد آذربایجان شرقی مطرح کرد؛

لزوم تکریم خانواده «شهدای فجرآفرین» استان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی و رئیس کمیتۀ ایثارگران ستاد بزرگداشت دهۀ فجر انقلاب اسلامی استان بر لزوم تکریم خانواده‌های شهدای فجرآفرین استان تاکید کرد.
کد خبر: ۵۷۰۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶ - 02February 2023

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، «جابر ابوالفتح‌زاده» در جلسۀ فرماندهان پایگاه‌ها و اعضای شورای حوزه مقاومت بسیج ادارات کل و کارمندان شهید آیت الله مدنی (ره) سپاه عاشورا که امروز (پنجشنبه) در سالن اجتماعات بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی برگزار شد، گفت: در روزشمار دهۀ فجر ۱۴۰۱ عنوان امروز «انقلاب اسلامی؛ شهیدان و ایثارگران» نامگذاری شده است و به همین بهانه یاد و خاطرۀ همۀ شهدای فجرآفرین را که جان عزیز و تمام هستیِ خود را در برابر رژیم طاغوت سپر کردند تا انقلاب اسلامی در 22 بهمن 1357 به ثمر بنشیند، گرامی می داریم.
 
وی افزود: امروز همچنین بهانه ای برای گرامیداشت رشادت های ایثارگران دوران قبل از انقلاب اسلامی است که ما از ایشان به عنوان جانبازان (مجروحان) و آزادگان (زندانیان سیاسیِ) انقلاب اسلامی یاد می کنیم.
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی گفت: به مناسبت روز «انقلاب اسلامی؛ شهیدان و ایثارگران» امروز مزار مطهر شهدای والامقام در 1165 گلزارِ واقع در مناطق روستایی و شهری استان در برنامه ای تحت عنوان «مهمانی لاله ها» غبارروبی، گلباران و عطرافشانی می شود.
 
وی با بیان اینکه برگزاری جلسۀ فرماندهان پایگاه ها و اعضای شورای حوزه مقاومت بسیج ادارات کل و کارمندان شهید آیت الله مدنی(ره) سپاه عاشورا  در تقارن با روز متعلق به شهدا و ایثارگران در دهۀ فجر1401 را به فال نیک می گیریم، اضافه کرد: این یک واقعیت است که همه، مدیون خون شهدا هستیم؛ شهدای انقلاب اسلامی، شهدای جنگ تحمیلی، شهدای جبهۀ مقاومت، شهدای سلامت و شهدای مدافع امنیت و دیگران شهدا که به ما درس مقاومت و ایثار دادند.
 
رئیس کمیته ایثارگران ستاد بزرگداشت دهۀ فجر انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی یک بار دیگر بر لزوم تجلیل و تکریم خانواده های معظم شهدا به ویژه خانواده معظم شهدای والامقامِ انقلاب اسلامی در طول ایام دهۀ فجر تاکید و اظهار کرد: امیدواریم خدا توفیق دهد تا راه پاک شهدای عزیز که به فرمودۀ حضرت امام خمینی(ره) «شمع محفل دوستانند» را ادامه دهیم.
 
«ابوالفتح زاده» افزود: ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران فقط به دنبال این هستیم که بتوانیم با مدّ نظر قرار دادن آرمان های والای شهدا، فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه تقویت کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار