۴۴ سال افتخار/

دیدار با جامعۀ ایثارگری موجب تقویت روحیه خدمت است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران جلفا، دیدار با خانوادۀ شهدای والامقام و سایر ایثارگران معظم را موجب تقویت روحیۀ خدمت دانست.
کد خبر: ۵۷۰۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳ - 02February 2023

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، «مجید پیرعلیلو» در دیدارهای جداگانه با مادر شهید والامقام «داریوش عبادی» و جانباز سرافراز «عظیم رحیمی» که با همراهی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جلفا و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به انجام رسید، ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: عزم جانبازان و خانواده های شهدا و ایستادگی پای ارزش های انقلاب اسلامی و صبر و بردباری ایشان روحیه خدمت را در مسئولان تقویت می کند.
 
وی ادامه داد: تکریم خانواده شهدا و ایثارگران یک فریضه و تکلیف الهی و دیدار با ایشان موجب تقویت روحیه خدمت است.
 
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران جلفا، خانواده شهدا را سرمایه هایی تمام ناشدنی و مایه خیر و برکت دانست و گفت: شهدا دِین بزرگی دارند که قابل جبران نیست و ما باید خادم خانواده معظم شهدا و جانبازان باشیم.
 
داریوش عبادی، بیست و هشتم دی 1350 در هادیشهر متولد شد. او که به عنوان بسیجی عازم جبهه های نبرد حق علیه باطل شده بود، بیست و دوم تیر 1372 در منطقه عملیاتی سومار به فیض شهادت نائل آمد. پیکر پاک این شهید والامقام در زادگاهش به خاک سپرده شده است.
 
جانباز سرافراز عظیم رحیمی متولد 1352 است که در پنجم خرداد 1367 در منطقه عملیاتی مائوت بر اثر بمباران شیمیایی به درجه رفیع جانبازی نائل آمده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار