۴۴ سال افتخار/ بیانیه انجمن راویان فتح رضوی؛

ولایت‌پذیری بهترین راه برای دفاع از عدالت است

انجمن راویان فتح رضوی در بیانیه‌ای با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی تأکید کرد: مردم برای دفاع از عدالت و اعتقادات مذهبی خود بهترین راه را در پیروی از امام خمینی(ره) دیدند.
کد خبر: ۵۷۰۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶ - 02February 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، انجمن راویان فتح رضوی با صدور بیانیه‌ای به مناسبت چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی را در تداوم رهبری‌ امام خمینی(ره)، رسالت پیشکسوتان دفاع مقدس دانستند.

متن بیانیه به این شرح است

بسم الله الرحمن الرحیم

«إِنَّ ٱلَّذِينَ قَالُواْ رَبُّنَا ٱللَّهُ ثُمَّ ٱسۡتَقَٰمُواْ تَتَنَزَّلُ عَلَيۡهِمُ ٱلۡمَلَـٰٓئِكَةُ»

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران درحالی چهل‌وچهارسالگی خودش را جشن می‌گیرد که فرضیه‌ها وپیشگویی‌های مغزهای معیوب دشمنان قسم خورد خود را باطل کرده است.

نظریه ترمیدور و سقوط قبل از چهل سالگی خواب‌های آشفته‌ای بود که تعبیر نشد چراکه انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) ریشه در فطرت و سرشت مردم داشت، و می‌توان گفت عوامل محدثه انقلاب اسلامی همان عوامل مبقیه انقلاب هم هستند.

مردم برای دفاع از عدالت و اعتقادات مذهبی خود بهترین راه را در پیروی از امام خمینی(ره) دیدند و این شد که امام فرمود دشمن در مقابل دین ما بایستد درمقابل دنیای او می‌ایستیم و این تقابل دو جبهه‌ی حق و باطل بود که از هابیل آغاز و تاکنون ادامه دارد.

رزمندگان و پیشکسوتان جهاد و شهادت همان یاران گهواره‌ای و تنوری امام بودند که در طول این سال‌ها در کنار امام و پس از امام در کنار جانشین بحق او امام خامنه‌ای ایستاده‌اند. حالا هم وظیفه ما این است که راه امام را ادامه دهیم تا انقلاب براساس معیارهای عدالت و فطرت بتوانند جایگاه حاکمیتی خود را در قلوب انسان‌ها حفظ کند.

امام خمینی(ره) حاکم بر دل‌ها و قلب‌های مردم بود و این حاکمیت بر قلوب در رهبری داهیانه امام خامنه‌ای هم آشکار است.

ما راویان انقلاب و دفاع مقدس ضمن تبریک این ایام و سوگند مجدد برای تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل تعهد می‌کنیم اندیشه‌های امامین انقلاب را برای نسل جوان تبیین کنیم و نسل جوان را با این اهداف بسازیم تا آن‌ها راه انقلاب را ادامه دهند.

در پایان از مردم همیشه در صحنه و انقلابی ایران اسلامی دعوت می‌کنیم علاوه بر حضور در جشن‌های این ایام در راهپیمایی باشکوه روز ۲۲ بهمن حضوری فعال و دشمن‌شکن داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار