رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور:

حمایت از ایثارگران فعال در حوزه دانش‌بنیان/ ایثارگران وارد میدان تولید علم و دانش‌بنیان شوند

«قاضی‌زاده هاشمی» گفت: امروز دولت برای اینکه به وظایف خود عمل و قدرت سیاسی خلق کند نیاز به قدرت اقتصادی با سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال دارد لذا ایثارگران باید وارد میدان تولید علم و دانش‌بنیان شوند تا این نهضت را جلو ببرند.
کد خبر: ۵۷۰۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴ - 02February 2023

ایثارگران وارد میدان تولید علم و دانش‌بنیان شوند/ حمایت از ایثارگران فعال در حوزه دانش‌بنیانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس  از بیرجند، «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور( پنج‌شنبه) در نشست هم‌اندیشی با نخبگان، سرآمدان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر، کارآفرینان، معتمدین معین و هيئت‌اندیشه‌ورز جامعه ایثارگری استان خراسان جنوبی، اظهار داشت: ایثار و ایثارگری تمام نشده و همچنان باقی است.

قاضی‌زاده هاشمی بیان داشت: اگر جهاد در عرصه دفاع و جنگ نظامی پایان یافته اما در عرصه جنگ نرم، جهاد اقتصادی و فرهنگی باقی مانده است و همان‌طور که برخی برای امنیت فداکاری کردند امروز  نیاز به مجاهدت داریم بنابراین مسئولیت باقی است و تمام نشده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به اینکه در شرایط کنونی دشمن به دنبال تزریق ناامیدی در جامعه است، مطرح کرد: امروز انقلاب بیشتر از گذشته نیاز به کمک دارد اما عرصه متفاوت است.

وی گفت: امروز دولت برای اینکه به وظایف خود عمل و قدرت سیاسی خلق کند نیاز به قدرت اقتصادی با سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال دارد لذا ایثارگران باید وارد میدان تولید علم و دانش‌بنیان شوند تا این نهضت را جلو ببرند.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه ایثارگران فعال در حوزه دانش‌بنیان و خلاق حمایت می‌شوند چراکه بدون برنامه‌ریزی صحیح برای نیروی انسانی ممتاز نمی‌توان امید داشت که در بقیه عرصه‌ها بتوان کار جدی انجام داد، گفت: با اراده محکم الهی می‌توان مشکلات را حل و مسیرهای سخت را باز کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در پایان خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های علمی و اقتصادی گسترده در خراسان جنوبی وجود دارد اما لازمه آن ورود به این عرصه است.

قاضی‌زاده هاشمی تبیین کرد: جامعه ایثارگران صدیق‌ترین و بهترین مشاوران نه تنها برای بنیاد شهید بلکه برای دستگاه‌ها هستند چرا که این افراد دلدادگان به نظام و انقلاب هستند و در عمل این موضوع را ثابت کردند.

وی گفت: امروز دولت برای اینکه بتواند به وظایف خود عمل کند و به قدرت سیاسی ممکن خود برسد به قدرت اقتصادی نیاز دارد، این موضوع هم نیازمند تحقق رشد اقتصادی هشت درصدی است اما نه مجوزهای دستگاه‌های اجرایی و نه پرداخت تسهیلات، کار را به جایی نمی‌برد بلکه کننده کار است که ما را به رشد اقتصادی می‌رساند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها