استاندار گیلان:

دو شهرستان املش و شفت پایلوت طرح محرومیت‌زدایی شدند

«عباسی» گفت: املش و شفت به عنوان شهرستان‌های هدف برای محرومیت‌زدایی و ایجاد اشتغال مطرح شد البته به سایر نقاط و شهرستان‌ها هم توجه خواهیم داشت.
کد خبر: ۵۷۰۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۷ - 02February 2023

دو شهرستان املش و شفت پایلوت طرح محرومیت‌زدایی شدندبه گزارش خبرنگار  دفاع‌پرس از رشت، «اسدالله عباسی» استاندار گیلان امروز در آیین واگذاری اسناد املاک غصب‌شده توسط خاندان پهلوی به مردم در سال ۱۴۰۱، با اشاره به تصرف اموال مردم توسط رژیم طاغوت اظهار داشت: گفتمان عدالت و توجه به محرومان همواره در بیانات امام (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی مورد تاکید بوده و در همین راستا املاکی که توسط خاندان پهلوی غصب شده در سال‌های گذشته با دستور رهبری در اختیار مردم قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بالغ بر ۹ هزار و ۲۰۰ فقره سند در گیلان تاکنون به مردم واگذار شده است، تصریح کرد: امام (ره) به ما درس خودباوری، شرف و آبرو دادند و گفتمان استقلال را در کشور پایه‌گذاری کردند و ما نیز وظیفه داریم راه امام (ره) ادامه داده و در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی گام برداریم.

عباسی با اشاره به تقویت فعالیت‌های اقتصادی در بنادر استان گیلان و صادرات محصولات کشاورزی گفت: امام (ره)، استکبارستیزی و شناخت دشمن را به ما آموختند و ما نیز بایستی در راستای مقابله با توطئه‌های دشمن حرکت کنیم.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با تاکید بر تقویت گفتمان مردمی بودن و محرومیت‌زدایی در راستای پیروی از منویات رهبری تصریح کرد: در این مسیر به کمک بنیاد مستضعفان و سایر نهاد‌ها نیاز داریم.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: املش و شفت به عنوان شهرستان‌های هدف برای محرومیت‌زدایی و ایجاد اشتغال مطرح شد البته به سایر نقاط و شهرستان‌ها هم توجه خواهیم داشت.

عباسی با اشاره به پایه‌گذاری گفتمان استقلال در کشور توسط امام (ره) گفت: علارغم همه توطئه‌های دشمن در ابتدای انقلاب تا امروز، اما شاهد سرخوردگی، ناامیدی و شکست دشمنان هستیم در حالی‌که درخت تنومند انقلاب اسلامی قوی‌تر شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها