نماینده ولی فقیه در استان گیلان:

ظلم خاندان پهلوی در کشور توسط رسانه‌ها تبیین شود

آیت‌الله «فلاحتی» با تاکید بر اینکه ظلم خاندان پهلوی در کشور باید توسط رسانه‌ها بیان شود گفت: این ظلم‌ها و جنایات باید بیان شود تا نسل معاصر متوجه خدمات جمهوری اسلامی شود.
کد خبر: ۵۷۰۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۷ - 02February 2023

ظلم خاندان پهلوی در کشور توسط رسانه‌ها تبیین شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، آیت‌الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در استان گیلان امروز در آیین واگذاری اسناد املاک غصب‌شده توسط خاندان پهلوی به مردم در سال ۱۴۰۱، خاندان پهلوی در ایران را همچون حکومت قارون دانست که اموال مردم را چپاول می‌کردند، اظهار داشت: بعد از اسلام، سلسله شاهان در ایران بودند، اما هیچ حکومتی مانند حکومت پهلوی به ایرانیان ظلم نکرد.

وی با بیان اینکه پهلوی‌ها، مردم ایران را تحقیر کردند، تصریح کرد: ظلم این پدر و پسر پهلوی علیه مردم کشور بسیار بوده است تا جایی‌که سال‌ها باید تلاش شود تا خرابی‌ها و ویرانگری‌های به جای مانده از آن دوران اصلاح شود.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به تصرف بخش عظیمی از اراضی مردم توسط پهلوی‌ها گفت: این شاهان، کشور را وابسته به غرب کرده بودند و فحشا و منکرات را در جامعه گسترش داده بودند و امروز هم جبهه عبری، عربی و غربی در تلاش است تا ناپاکی را از این خاندان بزداید، زیرا می‌دانند آگاهی ملت نسبت به ظلم پهلوی می‌تواند مردم را بیشتر متوجه خدمات انقلاب اسلامی کند.

نماینده ولی فقیه در گیلان از رسانه‌ها خواست که در راستای بیان ظلم خاندان پهلوی در کشور از هیچ تلاشی فروگذار نکنند افزود: این ظلم‌ها و جنایات باید بیان شود تا نسل معاصر متوجه خدمات جمهوری اسلامی شود.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال‌های گذشته مبنی بر بازگشت املاک غصب شده دوران پهلوی به مردم و مالکان اصلی گفت: رهبری تاکید داشتند که این املاک به صورت رایگان به مردم و مالکان اصلی بازگردانده شود.

امام جمعه رشت تاکید کرد: دشمنان امروز با استفاده از ابزار‌های رسانه‌ای خود سعی در تطهیر جنایات خاندان ظالم پهلوی دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها