۴۴ سال افتخار/ استاندار همدان:

سپاه و بسیج منشا خیر و برکت هستند

«قاسمی فرزاد» گفت: سپاه و بسیج، در هر کجا که حضور پیدا کرده‌اند منشاء اثر و مایه خیر و برکت بوده‌اند. 
کد خبر: ۵۷۰۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۴ - 02February 2023

سپاه و بسیج منشا خیر و برکت هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان امروز (پنج‌شنبه) در همایش شکوه هجرت و طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین (ع)، اظهار داشت: به مدد خداوند متعال و خون پاک شهدا، در ایام‌الله دهه مبارک فجر، در نقطه به نقطه‌‌ی میهن عزیز اسلامی‌مان، اقدامات خوبی در حال انجام است.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه از تلاش جهادگران عرصه آبرسانی، تقدیر و تشکر می‌کنم، افزود: سپاه و بسیج، در هر کجا که حضور پیدا کرده‌اند منشاء اثر و مایه خیر و برکت بوده‌اند. 

استاندار همدان خاطرنشان کرد: اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان در ادامه راه سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی و حاج حسین همدانی‌ها است.

وی با اشاره به اینکه امام راحل، قیام و انقلاب بزرگ‌ اسلامی را در مدت ۱۵ سال به نتیجه رساند. گفت: امروز با راهنمایی‌های داهیانه‌ رهبر معظم انقلاب توانسته‌ایم نقشه شوم دشمنان مردم و انقلاب را خنثی و از توطئه‌‌های آنان عبور کنیم.

استاندار همدان تصریح کرد: امروز اگر ایران اسلامی مستحکم و با توان و قدرت بازدارندگی در عرصه‌های بین‌المللی می‌درخشد، مرهون رشادت‌ها و ایثارگری‌ جوانان، برادران و خواهران این سرزمین است که جان خود را فدای انقلاب اسلامی کرده‌اند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار