مقابله رزمندگان مقاومت با یورش صیهونیست‌ها به شهر «اریحا»

گردان‌های شهدای الاقصی، نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی را در جریان یورش به شهر «اریحا» در کرانه باختری هدف تیراندازی قرار دادند.
کد خبر: ۵۷۱۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰ - 03February 2023

مقابله رزمندگان مقاومت با یورش صیهونیست‌ها به شهر «اریحا»به گزارش گروه بین الملل دفاع‌پرس، نظامیان رژیم صهیونیستی سحرگاه امروز جمعه به شهر «اریحا» یورش بردند و با جوانان فلسطینی در ورودی اردوگاه «عقبة جبر» در جنوب این شهر در کرانه باختری اشغالی درگیر شدند.

بر اساس گزارش منابع محلی فلسطینی، نظامیان اشغالگر به شهر اریحا یورش بردند و ضمن حرکت به سمت ورودی اردوگاه عقبة جبر با جوانان فلسطینی درگیر شدند. اشغالگران در این حمله از گاز اشک آور و بمب‌های صوتی استفاده کردند.

این منابع افزودند که در جریان درگیری‌ها در این اردوگاه، نظامیان اشغالگر توسط رزمندگان مقاومت فلسطین هدف تیراندازی قرار گرفتند. گردان‌های شهدای الاقصی در بیانیه‌ای اعلام کردند که نظامیان اشغالگر را در جریان یورش به شهر اریحا هدف تیراندازی قرار دادند. در پی این حادثه، اشغالگران بر فراز منطقه جنوبی اردوگاه عقبة جبر گلوله‌های منور شلیک کردند و یک فروند پهپاد را برای انجام مأموریت جاسوسی و بازرسی به پرواز درآوردند.

گفتنی است که نظامیان رژیم صهیونیستی برای ششمین روز متوالی به محاصره شهر اریحا از طریق ایجاد پست‌های بازرسی نظامی و بلوک‌های سیمانی که از شنبه گذشته در ورودی‌های اصلی و فرعی این شهر برپا کرده اند، ادامه می‌دهند.

این تحولات در حالی است که هزاران فلسطینی با وجود تدابیر شدید امنیتی رژیم صهیونیستی و بارش باران، نماز صبح جمعه را در مسجد الاقصی اقامه کردند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار