الحوثی: سودان، یمنی‌ها را قتل عام و با صهیونیست‌ها صلح می‌کند

«محمد علی الحوثی» ضمن محکومیت عادی سازی روابط سودان با رژیم صهیونیستی، از طرف‌های سودانی خواست که وطن پرستی و ماهیت عربی خود را با رد آنچه در حال وقوع است، اثبات کنند.
کد خبر: ۵۷۱۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵ - 03February 2023

الحوثی: سودان، یمنی‌ها را قتل عام و با صهیونیست‌ها صلح می‌کندبه گزارش گروه بین الملل دفاع‌پرس به نقل از المیادین، «محمدعلی الحوثی» از اعضای ارشد شورای عالی سیاسی یمن به سفر وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی به سودان و دیدار با رئیس شورای حاکمیتی این کشور واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، محمدعلی الحوثی در حساب کاربری خود در توئیتر ضمن محکومیت سفر «ایلی کوهن» به سودان و دیدار او با «عبدالفتاح البرهان» نوشت: سودان در حال قتل عام یمنی‌ها و برقراری صلح با صهیونیست‌ها است؛ ائتلاف آن‌ها علیه یمن، عبری است نه عربی و تروریسم و جنایت آن‌ها به وضوح قابل مشاهده است.

الحوثی در ادامه ضمن محکوم کردن عادی سازی روابط مزدوران سودانی با رژیم صهیونیستی، تأکید کرد که احزاب سودانی باید با رد آنچه در حال وقوع است و به هر وسیله‌ای، میهن پرستی و عرب گرایی خود را ثابت کنند.

این موضع گیری محمدعلی الحوثی پس از آن صورت می‌گیرد که عبدالفتاح البرهان، رئیس شورای حاکمیتی سودان دیروز پنجشنبه با ایلی کوهن، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در خارطوم دیدار و با وی در مورد راه‌های ایجاد روابط مشترک امنیتی و نظامی گفتگو کرد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز گزارش دادند که کوهن در جریان سفر به خارطوم، پایتخت سودان، چندین قرارداد امضا کرد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار