۴۴ سال افتخار/ همزمان با دومین روز دهه فجر؛

قرارگاه مردم با دو اردوی درمانی در هرمز و بندرعباس کار خود را شروع کرد

دو تیم از پزشکان و دندانپزشکان جهادی، با حضور در استان هرمزگان ارائه خدمات درمانی رایگان به مردم را آغاز کردند.
کد خبر: ۵۷۱۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶ - 03February 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، مهری مشاور امور پزشکی استاندار هرمزگان در جمع خبرنگاران،ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، اظهار داشت: همزمان با اولین روز از دهه فجر یک تیم 50 نفره دندانپزشکان عمومی، متخصصان ارتودنسی، درمان ریشه، دندان کودکان  وارد استان هرمزگان شدند.

وی افزود: این تیم مجهز دندانپزشکی از سیزدهم بهمن‌ماه،کار خود را در جزیره هرمز آغاز کردند و تا روز یکشنبه ۱۶ بهمن ماه در دو شیفت صبح و عصر خدمات دندان‌پزشکی رایگان به مردم ارائه خواهند داد.

مهری عنوان‌کرد: هدفگذاری کرده‌ایم که در هشت شیفت کاری به بیش از نیمی از مردم جزیره هرمز، خدمات دهان و دندان رایگان ارائه شود، به همین منظور پیش از ورود تیم‌ دندانپزشکی، تجهیزات لازم مانند تخت‌های مخصوص به جزیره ارسال شده است که با استفاده از آن‌ها امکان رسیدگی به ۳۰ بیمار به صورت همزمان وجود دارد.

مشاور امور پزشکی استاندار هرمزگان، تصریح کرد: در این گردهمایی علاوه بر 50 دندانپزشک، یک گروه فرهنگی 5 نفره و 2 نفر متخصص بهداشت بانوان از تهران دعوت شده‌ و در جزیره مستقر شدند تا مقدمات اجتماعی کار برای متخصصان مهیا شود.

مهری با اشاره به شروع اردوی همزمان قرارگاه در یکی از محلات شهر بندرعباس، عنوان‌کرد: به موازات حضور اردوی نوزدهم قرارگاه در جزیره هرمز یک تیم پزشکی 40 نفره، متشکل از پزشک عمومی، چشم پزشک، مامایی، یینایی‌سنجی، روانشناسی و مشاوره، شنوایی سنجی، متخصص قلب و عروق و متخصص اطفال کار خود را  در محله دوراهی ایسنیِ بندرعباس آغاز کرده‌اند.

وی خاطرنشان‌کرد: محل استقرار این تیم پزشکی در فرهنگسرای دو راهی ایسینی است و تا روز یکشنبه ۱۶ بهمن در دو شیفت صبح و عصر خدمات رایگان ارائه خواهد داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار