استاندار خراسان جنوبی:

موضوع مسکن خانواده شاهد و ایثارگر خراسان جنوبی پیگیری می‌شود

«قناعت» گفت: برای حل مسئله مسکن جامعه ایثاگران استان، جلسه‌ای تخصصی برگزار و مسئله مسکن خانواده شاهد و ایثاگران پیگیری خواهد شد.
کد خبر: ۵۷۱۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱ - 03February 2023

موضوع مسکن خانواده شاهد و ایثارگر خراسان جنوبی پیگیری می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس  از بیرجند، «جواد قناعت» استاندار خراسان جنوبی امروز(جمعه) در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خراسان جنوبی با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، اظهار داشت: برای حل مسئله مسکن جامعه ایثاگران استان، جلسه‌ای تخصصی برگزار و مسئله مسکن خانواده شاهد و ایثاگران پیگیری خواهد شد.

قناعت بیان داشت: این جلسه تخصصی با حضور استاندار، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثاگران و مدیرکل راه و شهرسازی برگزار و دغدغه بزرگواران خانواده شاهد و ایثارگر مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

استاندار خراسان جنوبی افزود: آنچه در توان استان باشد مشائل دنبال و حل خواهد شد و سایر مشکلاتی که به وزارت راه و شهرسازی برمی‌گردد از سطوح ملی پیگیری خواهیم کرد.

وی گفت: شوراها و ‌کارگروه‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به شکل مرتب و منظم  در استان برگزار و مدیران هم فعال و با انگیزه مسائل را بررسی می‌کنند و دغدغه ویژه‌ای در خصوص حل مشکلات جامعه ایثارگری در استان وجود دارد.

این مقام مسئول با اشاره به ساخت طرح نهضت ملی مسکن در تمام شهرهای خراسان جنوبی، تصریح کرد: مردم درخواست دارند سهم آورده متقاضی برای طرح نهضت ملی مسکن با افزایش پرداخت تسهیلات کاهش یابد که در حال پیگیری این موضوع هستیم. 

استاندار خراسان جنوبی افزود: همه در راستای رفع این دغدغه مردم فشار بیاوریم و‌ کمک کنیم تا سقف وام افزایش یابد که با پیگری‌های انجام شده ظاهراً با افزایش 100 میلیون تومانی سقف پرداخت تسهیلات موافقت می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار