امام جمعه کیش:

این انقلاب مانند بارقه‌ای امید و حیات بخش بوده است

حجت‌الاسلام «بی نیاز» گفت: این انقلاب مانند بارقه‌ای امید و حیات بخش بوده و همانند وعده قرآن کریم نهضتی امیدوار کننده برای مستضعفان جهان است تا این حکومت را به دست صالحان برسانند.
کد خبر: ۵۷۱۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵ - 03February 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین «علیرضا بی نیاز» امام جمعه کیش در خطبه‌های نماز جمعه این هفته جزیره کیش با تبریک فرا رسیدم ایام الله دهه فجر و چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: این انقلاب مانند بارقه ای امید و حیات بخش بوده و همانند وعده قرآن کریم نهضتی امیدوار کننده برای مستضعفان جهان است تا این حکومت را به دست صالحان برسانند.

حجت‌الاسلام بی نیاز افزود: این انقلاب و فرهنگی که در پیش گرفته راهی برای عبور از مدرنیته و آغاز ترویج فرهنگ معنوی و الهی در جهان و پایان دادن به فرهنگ و تمدن غربی است و به همین دلیل دشمنان و بدخواهان انقلاب و اسلام همواره از تمام راه ها برای توهین به مقدسات این دین و انقلاب استفاده می کنند.

وی یادآور شد: این دشمنی های گام های آنان برای به تاخیر انداختن افول و سقوط فرهنگ غربی است اما در نتیجه اتکا به پشتیبانی مردم، تبعیت از رهبر انقلاب و اعمال دستورات الهی بدون شک انقلاب اسلامی همانند سال گذشته پیروز میدان خواهد بود.

امام علی (ع) برهان دین بر حلق است

امام جمعه کیش همچنین با اشاره به فرا رسیدن سالروز ولادت امام علی (ع) و روز پدر گفت: این امام همام برهان دین بر خلق بود و اولین یار پیامبر و شجاع ترین یاور مظلومان است که بشریت با حماسه و رشادت‌های او متحول کرد.

وی افزود: زندگانی پر بار این امام از نخستین روزهای ترویج یگانه پرستی در فضای کفرآلود و پر مخاطره مکه و شجاعت بی بدیل ایشان در میدان های نبرد گرفته تا گسترش اسلام و پذیرفتن مسوولیت قضاوت و رهبری امت سرشار از پند و حکمت و معرفت است که باید در زمان حاضر الگوی آحاد مختلف جامعه باشد.

حجت الاسلام علیرضا بی نیاز با اشاره به سالروز ارتحال حضرت زینب کبری، یادآور شد: این بانو نمونه بارزی است که عظمت شخصیت زن از نگاه اسلام را به جهانیان تبیین کرده است.

چهار مسجد میزبان معتکفان کیشوند

وی گفت: از عصر امروز همزمان با آیین اعتکاف برخی از کیشوندان نیز در چهار محل شامل مصلی، مساجد امام امام حسن (ع)، خاتم الانبیا (ص) و حضرت زینب (س) معتکف می شوند تا از این فرصت سه روزه استفاده کنند.

امام جمعه کیش با بیان اینکه امسال برای اولین بار مراسم اعتکاف دانش اموزی در جزیره کیش برگزار می شود اظهار داشت: هم اکنون به برکت انقلاب اسلامی آیین های دینی نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشورهای جهان در حال رونق است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون به برکت حضور دولتمردان دولت سیزدهم جزیره کیش در مسیر اجرای طرح ها و خدمات عمرانی مختلفی در حوزه مدیریت و عمران شهری قرار گرفته و انتظار می رود با همت شرکت عمران، آب و خدمات و حمایت سازمان منطقه آزاد کیش این اقدامات تقویت شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار