۴۴ سال افتخار/ نماینده، ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

پیشرفت‌های انقلاب اسلامی علت دشمنی‌های جهان اسکبار است

حجت‌الاسلام «نکونام» با اشاره به خدمات و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی طی ۴۴ سال گذشته، گفت: همین خدمات و پیشرفت‌های بزرگ امروز به یکی از مهم‌ترین دلایل بیگانگان برای دشمنی و عناد با ایران اسلامی تبدیل شده است.
کد خبر: ۵۷۱۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷ - 03February 2023

پیشرفت‌های انقلاب اسلامی مهم علت دشمنی‌های جهان اسکبار استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین «محمدعلی نکونام» نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد با اشاره به ویژگی‌های انسان منافق، اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های مهم این افراد کسالت در نماز است همچنین دل سپردن به بیگانگان نیز یکی دیگر از ویژگی‌های منافقان است بنابراین ما باید در تمامی مراحل به دین، دارایی، انقلاب و ارزش‌های خود متکی باشیم.

حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به قرارگیری در ایام الله مبارک دهه فجر، افزود: ۴۴ سال بالندگی را به یاری خداوند سپری کردیم و خوشبختانه انقلاب اسلامی در این مدت خدمات سرشاری به مردم ارائه کرده است و در زمینه‌های علمی، فناوری، زیرساخت‌های مهم انرژی مانند برق و گاز پیشرفت‌های عظیمی حاصل شد همچنین در حوزه‌های عمرانی و آبادانی در سرتاسر ایران اسلامی شاهد خدمات سرشاری هستیم و همین خدمات و پیشرفت‌های بزرگ امروز به یکی از مهم‌ترین دلایل بیگانگان برای دشمنی و عناد با ایران اسلامی تبدیل شده است.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: شرایط امروز جهان به گونه‌ای نیست که یک قدرت بتواند بر اراده عالم حاکم شود و به همین جهت ایران اسلامی روز به روز درحال پیشروی و قدرتمندتر شدن است درحالی که دشمنان درحال ضعیف شدن و عقب‌گرد هستند.

وی عنوان کرد: امروز روز فناوری فضایی است که یکی از دستاورد‌های مهم به شمار می‌آید چراکه ایران اسلامی در شرایطی که جهان استکبار تحریم‌های بسیاری را علیه او تنظیم کرده به این دستاورد عظیم دست پیدا کرده و در این حوزه به جایگاه بسیار بالایی رسیده است.

حجت‌الاسلام نکونام اضافه کرد: ۱۳ رجب میلاد با سعادت امام علی (ع) را یکی دیگر از مناسبت‌های فرخنده‌ای است که در پیش رو قرار دارد، امیرالمومنین (ع) شخصیتی ویژه هستند که جز خداوند متعال و پیامبر اکرم (ص) هیچکس توانایی شناخت حقیقی ایشان را نداشت چراکه ایشان به اندازه یک چشم بر هم زدن نیز از، ولی خود یعنی پیامبر اسلام جدا نشد و این یکی از ویژگی‌های برجسته این حضرت به شمار می‌آید.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در شرایط امروز نیز لازم است تمامی آحاد جامعه ما تابع، ولی خود باشند تا انقلاب اسلامی با موفقیت هرچه بیشتر به سمت آینده‌ای روشن حرکت کند.

وی در پایان با اشاره به بارش‌های روز‌های گذشته در چهارمحال و بختیاری و نزول رحمت الهی، خاطر نشان کرد: خوشبختانه خداوند در‌های رحمت خود را به سوی بندگان خود گشود، اما متاسفانه شاهد بودیم طی روز‌های گذشته به جهت کمبود تجهیزات و ماشین‌آلات مخصوص مشکلاتی برای مردم در استان ایجاد شد که لازم است مسئولان استانی و کشوری برای رفع این مشکلات همت کنند و تجهیزات لازم را برای استان فراهم کنند تا در آینده شاهد تکرار این مشکلات نباشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار