نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

مسؤولان در حد توان برای بهبود مدیریت تلاش می‌کنند

آیت‌الله «خاتمی» گفت: مسؤولان در حد توان برای بهبود مدیریت تلاش می‌کنند ولی وضعیت ما به لحاظ بهره‌وری مناسب نیست.
کد خبر: ۵۷۱۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴ - 03February 2023

مسؤولان در حد توان برای بهبود مدیریت تلاش می‌کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، آیت‌الله «علی خاتمی» نماینده ولی فقیه در استان زنجان امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، با تاکید بر رعایت تقوا الهی، اظهار داشت: خداوند مالک زمین و زمان بوده و بر اساس مصلحت به برخی مکان‌ها و زمان‌ها، نگاه خاصی می‌کند مانند مکه که خانه خود انتخاب کرده و همه مسلمانان به آن سمت نماز می‌خوانند و خداوند کعبه را زادگاه امیرمومنان علی (ع) قرار داده است.

آیت‌الله خاتمی اضطراب و استرس را از مشکلات زندگی ماشینی دانست و افزود: طبق گفته روان‌شناسان درمان‌ این مشکلات درون‌گرایی و همان اعتکاف است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه به برکت پیروزی انقلاب اسلامی بیشترین اعتکاف‌کنندگان جوانان هستند، به این قشر توصیه کرد: در اعتکاف تک‌روی نکنند و با جمع همراه باشند.

وی با تبریک ایامی که در آن قرار گرفته‌ایم از جمله دهه فجر و ولادت حضرت علی (ع)، ادامه داد: میزان ارادت و علاقه قلبی به حضرت علی (ع) اگر براساس معرفت باشد، انسان را به خداوند نزدیک کرده و در صورت افزایش معرفت، تقرب نسبت به ذات پروردگار نیز افزون‌تر می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان افزود: بر اساس گفته ابن‌عباس  حداقل ۳۰۰ آیه قرآن در مورد فضائل امیرمومنان (ع) بوده و رفتار، کردار و منش ایشان قرآن مجسم و همه فضائل و زیبایی‌های پیامبران و امامان در چهره امام علی (ع) متجلی است.

وی به در پیش بودن سالروز ارتحال قهرمان کربلا حضرت زینب (س)، گفت: نقش‌آفرین اصلی ماندگاری مکتب سیدالشهدا (ع)،‌ حضرت زینب کبری (س) است چرا که ایشان بذر انقلاب را پخش و خفته‌ها را بیدار و بنی‌امیه را رسوا کرد.

آیت‌الله خاتمی با تاکید وجود ضعف در مدیریت برخی از بخش‌ها گفت: مسؤولان در حد توان برای بهبود مدیریت تلاش می‌کنند ولی وضعیت ما به لحاظ بهره‌وری مناسب نیست.

امام جمعه زنجان نیروهای دولتی را یکی از بخش‌هایی اعلام کرد که بهره‌وری مناسبی ندارند از این رو گام‌هایی برای اصلاح برداشته شده ولی مشکلات موجود این اقدامات را متوقف می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار