استاندار قزوین:

دعای پدران شهدا بزرگترین عیدی برای مسئولان است

«اعلایی» گفت: دعای پدران شهدا بزرگترین عیدی برای مسئولان است تا آنها با عنایت خداوند متعال و شهدا وظایف‌شان را به درستی انجام دهند و شرمنده شهیدان و مردم نباشند.
کد خبر: ۵۷۱۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۷ - 03February 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، به مناسبت بزرگداشت ایام‌الله دهه‌فجر و در آستانه سالروز ولادت باسعادت امیرالمومنین(ع) و روز پدر، «محمدمهدی اعلایی» استاندار قزوین، «سمیه اسمعیلی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، «محسن آخوندی» مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری قزوین در قالب طرح دیدار با پدران آسمانی با پدر شهیدان «رمضانعلی و «علی یارمحمدی» و پدر شهید انقلاب، «حسین گروسی» دیدار کردند.

در این دیدارها، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ضمن قرائت وصیت‌نامه و زندگینامه شهیدان یارمحمدی و شهید گروسی یاد و خاطره این شهدا را گرامی داشت و بر ادامه دادن راه شهیدان تاکید کرد.

در دیدارهای فوق، استاندار قزوین اظهار داشت: سالروز ولادت با سعادت امیرالمومنین(ع) و روز پدر، فرصت مغتنمی شد تا خدمت پدران شهدا برسیم و از نزدیک این روز فرخنده را به این عزیزان تبریک بگوییم.

وی افزود: دعای پدران شهدا بزرگترین عیدی برای مسئولان است تا آنها با عنایت خداوند متعال و شهدا وظایف‌شان را به درستی انجام دهند و شرمنده شهیدان و مردم نباشند.

این مقام مسئول ادامه داد: همه مسئولان باید همت کنند تا با خدمات‌رسانی درست و به موقع بتوانند رضایتمندی مردم را به دست آورند که مطمئنا تحقق این مهم رضایت شهدا را به همراه خواهد داشت.

طی دیدارهای فوق، پدران شهدا نیز میلاد با سعادت امام علی(ع) و روز پدر را به استاندار قزوین تبریک گفته و از خداوند متعال برای همه مسئولان آرزوی توفیق خدمت خالصانه و صادقانه به مردم را مسئلت کردند.

در ادامه، مسئولان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از مقام والای پدران شهدا تجلیل کردند.

همچنین در این دیدارها، شناسنامه‌های جدید شهدا که به همت اداره کل ثبت احوال و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین صادر شده بود، توسط مسئولان تقدیم پدران شهدا شد.

به مناسبت سالروز ولادت باسعادت امیرالمومنین(ع) و روز پدر و همزمان با سراسر کشور، طرح دیدار استانداران به همراه مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران هر استان با پدران شهدا در قالب طرح دیدار با پدران آسمانی در حال اجرا است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار