پیام استاندار گلستان به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر

استاندار گلستان در پیامی میلاد مسعود حضرت علی علیه السلام و روز پدر را به تمامی پدران و مردان استان خصوصاً پدران شهدا تبریک گفت.
کد خبر: ۵۷۱۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹ - 04February 2023

پیام استاندار گلستان به مناسبت میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در گرگان، «علی محمد زنگانه» استاندار گلستان در پیامی میلاد مسعود حضرت علی علیه السلام و روز پدر را به تمامی پدران و مردان استان خصوصاً پدران شهدا تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

بر اساس مبانی دینی و اسلامی جایگاه پدران در شکل گیری خانواده، رشد و توسعه جامعه و بالندگی اجتماعی نقشی کم نظیر و تاثیر گذار است.

نامگذاری ۱۳ رجب، سالروز میلاد مسعود امام العارفین، مولی الموحدین، حضرت علی علیه السلام به عنوان روز پدر نشان دهنده جایگاه ویژه مردان و پدران در جامعه است.

بی تردید جایگاه رفیع و بلند مرتبه آن امام همام می تواند موجبات رشد روحی، اخلاقی و معنوی تمامی انسان ها اعم از زن و مرد ، فارغ از نژاد و رنگ و مذهب را فراهم آورد.

فرزندان رشید ایران اسلامی همواره با پیروی از مرام، افکار ، رفتار و کردار این شخصیت والا مقام توانسته اند زمینه رشد و تعالی این سرزمین را فراهم آورند.

اینجانب در هنگامه چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت این دهه ی سراسر افتخار، میلاد مسعود امام علی علیه السلام و روز پدر را به تمامی مردان و پدران شریف و زحمتکش خصوصاً پدران شهدای استان تبریک عرض می نمایم و امیدوارم با تبعیت از ولایت آن امام عزیز و در مسیر آرمان های انقلاب شکوهمند اسلامی بتوانیم نگارستان ایران را به جایگاه واقعی خود در رشد و توسعه برسانیم و آبادانی گلستان عزیز را شاهد باشیم.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار