پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان به مناسبت روز پدر؛

پدران شهدا، فرزندان خود را فدای آرامش جامعه و آیندگان کردند

سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد امام علی(ع) و روز پدر پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۵۷۱۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶ - 04February 2023

پدران شهدا، فرزندان  خود را فدای آرامش جامعه و آیندگان کردند

به گزارش خبرنگار  دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان  به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد امام علی (ع) و روز پدر پیامی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

سرزمین دلاور خیز ایران، همواره  شاهد جلوه‌های بی‌بدیل ایثار و فداکاری مردان و زنانی است که برای سرافرازی  این آب و خاک  تمامی هستی‌شان را  جسورانه در طبق اخلاص نهاده‌اند و در راه حفظ ارزش‌های ملی و مذهبی خود، از عزیزترین هدیه خداوند به خود که همان جان شیرین است و از  فرزندان دلبندشان گذشته‌اند.

  مردان و زنان قهرمان پرور، در دوران مبارزات انقلابی، هشت سال دفاع مقدس و هر زمانی که نیاز بوده است، اسماعیل‌های جان خود را به قربانگاه نفس فرستادند. بارها و بارها پیش آمده است که  بعد از شهادت فرزندشان، بر تن فرزند دیگرشان  لباس رزم پوشاندند.

پدران شهدا، فرزندان  خود را فدای آرامش جامعه و آیندگان کردند چرا که ایمان، اعتقادات و اندیشه شان بسیار والا و عمیق بود .

 در میادین نبرد حق علیه باطل، رزمندگان  برای شروع عملیات‌ها متوسل به ائمه(ع) و حضرت فاطمه(س) می شدند.

بعد از دوران دفاع مقدس، نیزمردان و زنان بی‌ادعای این سرزمین استکبار ستیز، در همه صحنه‌های علمی، فرهنگی، اقتصادی، ورزشی و... حضوری مجاهدانه داشته و دارند.

دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران که تاب تحمل پیشرفت‌های روز افزون این نظام مقدس را ندارند، با استفاده از توان رسانه ای خود، سعی در القا حس ناامیدی  در بین جامعه ایرانی به خصوص جوانان و نوجوانان دارند و در سالجاری با برنامه ریزی های گستره، باعث ایجاد آشوب و نا آرامی در برخی از شهر های کشورمان شدند که مدافعین امنیت این بار نیز به میدان آمده و ایثار و از جان گذشتگی نقشه دشمنان را نقش بر آب کردند و تعدادی از این عزیزان نیز به مقام والای شهادت نائل آمدند.

فرزندان مدافع امنیت اغتشاشات ماههای گذشته، امسال روز پدر به جای پدر، سنگ قبر پدران خود را به آغوش می کشند و دلتنگی هایشان را آرام آرام با پدر نجوا می کنند.

اینجانب ضمن تبریک این عید فرخنده خدمت همه پدران به خصوص پدران بزرگوار شهدا ، از خداوند  باریتعالی پیشرفت، سعادت و سربلندی همه فرزندان ایران اسلامی  به ویژه فرزندان شهدا را مسئلت دارم. امید است با استعانت از خداوند منان، جامعه اسلامی با سرلوحه قرار دادن منش و سیره زندگانی حضرت علی(ع) و ائمه اطهار(ع) و تحت زعامت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در تحکیم حکومت عدل الهی پیروز و سرافراز باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار