یادواره شهدای روستای «مونه» برگزار شد

یادواره شهدای روستای «مونه» از توابع شهرستان «لنده» برگزار شد.
کد خبر: ۵۷۱۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۵ - 04February 2023

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، یادواره شهدای روستای «مونه» از توابع بخش «موگرمون» در شهرستان «لنده» عصر امروز با حضور جمعی از مسئولان و مردم در مسجد صاحب‌الزمان (عج) این روستا برگزار شد.

سرهنگ «روح‌الله ویسی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده در این مراسم گفت: امروز مهم‌ترین رسالت ما پاسداری از دستاورد‌های شهدای انقلاب اسلامی است.

وی افزود: دشمن در مقاطع مختلف به‌دنبال تحریف فرهنگ ایثار و شهادت است غافل از اینکه این فرهنگ با جان و دل مردم عجین شده است.

«جلال دانش» فرماندار شهرستان لنده هم در این یادواره گفت: انقلاب اسلامی دارای برکات ارزش‌مندی است که این ارزش ناشی از خون پاک شاهدان شهیدی است که برای ایران اسلامی از جان خود گذشتند.

وی افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی شاهد خدمات‌رسانی به روستاهای مختلف در جای جای کشور هستیم.

فرماندار شهرستان لنده بیان کرد: دستاورد‌های ناب انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف به‌خصوص خدمت‌رسانی به روستا‌ها و توسعه خدمات زیربنایی و فنی و حتی اشتغالزایی به‌هیچ‌وجه قابل قابل قیاس با دوران پهلوی نیست.

دانش خاطرنشان کرد: آسفالت معابر و کوچه‌های روستای مونه و روستا‌های مختلف در شهرستان، آبرسانی به روستا‌ها، اجرای طرح هادی و توسعه پایدار در روستا‌ها و ایجاد طرح‌های گردشگری و اشتغالزایی همه از دستاورد‌های انقلاب اسلامی است و متعلق به همه دولت‌ها است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار