۴۴ سال افتخار/

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون: از ۱۰۰۰ خانواده شهید و ایثارگر بازدید خواهد شد

سرهنگ «توکل» گفت: به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کازرون از ۱۰۰۰ خانواده شهید و ایثارگر بازدید به عمل می‌آید.
کد خبر: ۵۷۱۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۳ - 04February 2023

به گزارش دفاع‌پرس از شیراز، سرهنگ پاسدار «غلامرضا توکل» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون امروز با بیان اینکه در راستای اهمیت و احترام به برنامه‌های دهه مبارک فجر 473 عنوان برنامه در سراسر شهرستان در حال برگزاری است اظهار داشت: به مناسبت 44 سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کازرون از 1000 خانواده شهید و ایثارگر بازدید به عمل می‌آید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون افزود: این برنامه قرار است روز 20 بهمن‌ماه با هماهنگی سایر ادارات و ارگان‌های سطح شهرستان کازرون در بخش‌ها و روستاهای بخش مرکزی و خود شهرستان برگزار شود.

سرهنگ توکل با بیان اینکه همه ما مدیون خون شهدا و فداکاری‌های ایثارگران هستیم افزود: بسیج و سپاه خدمتگزار خانواده‌های شهدا و ایثارگران است و در این برنامه بزرگ که یک رزمایش در سطح شهرستان است در کنار بنیاد شهید می‌باشد.

وی افزود: این برنامه در 103 روستا با همکاری دهیاری، فرمانده پایگاه بسیج، ائمه جماعات و معتمدین معين و در شهر با همکاری ٧٣ اداره و نهاد بر اساس برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کازرون اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها