۴۴ سال افتخار/ معاون تربیت و آموزش قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع):

انقلاب اسلامی ارمغان ارزشمندی برای ملت ایران است

سردار «علی‌نژاد» استقلال و آزادی کشور را مرهون خون شهدا، حمایت‌های مردم و رهبری امام راحل عنوان کرد و گفت: این ارمغان ارزشمندی برای ملت ایران است.
کد خبر: ۵۷۱۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۱ - 05February 2023

انقلاب اسلامی ارمغان ارزشمندی برای ملت ایران استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، سردار «کریم علی نژاد» معاون تربیت و آموزش قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شامگاه دیروز در مراسم جشن انقلاب و میلاد امیرالمومنین(ع) که در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی برگزار شد ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت: معنویت یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است و جوانان با ایمان مولفه های اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران با شعار استقلال آزادی حکومت اسلامی با تکیه بر مبانی اسلام و رهبری حضرت امام خمینی (ره) و پشتیبانی مردم به پیروزی رسید و علی‌رغم همه موانعی که استکبار 44 سال برای متوقف کردن این نظام ایجاد کرد همچنان با اقتدار و با قدرت به راه خود ادامه می دهد.

سردار علی‌نژاد به نقش مردم در پیروزی انقلاب و استمرار آن اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی ماهیتی برگرفته از مطالبات مردم و فرهنگ مردم ایران و برخواسته از بطن و هویت جامعه اسلامی است.

وی یکی از شعارهای راهبردی انقلاب را استقلال دانست و تصریح کرد: بدین معنی که از هر لحاظ سیاسی، اقتصادی، فرهنگی به هیچ قدرت و تفکری وابسته نیست.

سردار علی‌نژاد افزود: امروز افتخار ما این است که بیش از 95 درصد نیازهای امنیتی و نظامی و نیز در بسیاری از زمینه‌ها از جمله ساخت پهپاد و موشک‌های نقطه زن به همت جوانان این سرزمین مستقل هستیم.

این مسئول این استقلال و آزادی کشور را مرهون خون شهدا، حمایت‌های مردم و رهبری امام راحل عنوان کرد و گفت: این ارمغان ارزشمندی برای ملت ایران است.

در ادامه مراسم از پدر شهیدان «زارع جعفر»، «محسنی»، «شعبان»، «قاسم‌پور»، «گلمحمدی» تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها