فراخوان عمومی کمک رسانی خوزستانی‌ها به زلزله زدگان خوی

ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات خوزستان در پی وقوع زلزله ۵.۹ ریشتری در شهرستان خوی ضمن بیان همدردی با مردم شریف و زلزله‌زده این شهرستان از عموم مردم خوزستان دعوت کرد تا با کمک‌های خود یاری گر هموطنان عزیزمان در شهرستان خوی باشند.
کد خبر: ۵۷۱۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۸ - 05February 2023

فراخوان عمومی کمک رسانی خوزستانی‌ها به زلزله زدگان خویبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان در پی وقوع زلزله ۵.۹ ریشتری در شهرستان خوی ضمن بیان همدردی با مردم شریف و زلزله‌زده این شهرستان از عموم هموطنان و هم استانی های غیرتمند دعوت کرد تا با کمک‌های خود به ویژه در تأمین اقلام خوراکی از قبیل روغن، برنج، کنسرو، خرما و ظروف یکبار مصرف یاری گر هموطنان عزیزمان در شهرستان خوی باشند.

دفاتر ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات مستقر در شهرستان‌های خوزستان آماده دریافت کمک‌های مردم غیرتمند و نوع دوست این استان هستند.

در این فراخوان آمده است؛ هم استانی‌های عزیز می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۲-۳۹۰۴۶۴۰-۱۱-۴۰۴۷ یا به شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۴۷۶۳۸۸۲ بانک قرض الحسنه مهر ایران واریز کنند.

جمعیت هلال احمر خوزستان نیز تاکنون سه محموله امدادی، غذایی و تجهیزاتی را روانه شهرستان زلزله زده خوی کرده است.

این جمعیت از مردم مومن خوزستان خواست کمک‌های نقدی خود به زلزله‌زدگان خوی را از طریق شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۸۷۵۸۳۳۶ و کمک‌های غیر نقدی خود شامل هیتر برقی و پتو را به شعب جمعیت هلال احمر در سراسر خوزستان تحویل دهند.

زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۹ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۲۱ و ۴۴ دقیقه شنبه شب هشتم بهمن ماه شهر خوی در شمال آذربایجان‌ غربی را لرزاند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار