اعلام نتایج ششمین دوره مسابقات کشوری همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی در دزفول

نتایج ششمین دوره مسابقات کشوری همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی در بخش پسران در حسینیه ثارالله دزفول اعلام شد و گروه نجم دارالثقلین امام خمینی (ره) فسا از استان فارس رتبه برتر را کسب کرد.
کد خبر: ۵۷۱۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲ - 05February 2023

اعلام نتایج ششمین دوره مسابقات کشوری همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی در دزفولبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، نتایج ششمین دوره مسابقات کشوری همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی در بخش پسران امروز در حسینیه ثارالله دزفول اعلام شد و گروه نجم دارالثقلین امام خمینی (ره) فسا از استان فارس رتبه برتر را کسب کرد.

«میکائیل باقری» مدیرکل قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش در آیین اختتامیه این مسابقات در حسینیه ثارالله دزفول اظهار داشت: ۳۲ گروه در مرحله مقدماتی و ۱۵ گروه در مرحله نهایی این مسابقات حضور داشتند که پس از یک رقابت فشرده با داوری چهار نفر از اساتید بین المللی و ملی نتایج اعلام شدند.

وی افزود: گروه نجم دارالثقلین امام خمینی (ره) فسا از استان فارس رتبه اول، گروه انصارالمهدی ناحیه یک استان قم رتبه دوم و گروه‌های اداره آموزش و پرورش بابلسر استان مازندران و آموزش و پرورش شادگان خوزستان به طور مشترک رتبه سوم را از آن خود کردند.

مسابقات همخوانی قرآن و مدیحه‌سرایی مراکز دارالقرآن‌های کشور از عصر جمعه با حضور ۱۶ گروه‌ در بخش پسران از ۱۵ استان کشور در دزفول آغاز و امروز طی مراسمی به پایان رسید.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار