استاندار کرمانشاه:

کرامت و عزت اسلامی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است

«صحرایی» گفت: کرامت و عزت اسلامی از مهمترین دستاوردهای انقلاب برای ما است، بنابراین باید با اتحاد و وحدت این برادری را تحکیم کنیم.
کد خبر: ۵۷۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶ - 05February 2023

کرامت و عزت اسلامی از مهمترین دستاوردهای انقلاب برای ماستبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «محمدطیب صحرایی» استاندار کرمانشاه امروز در همایش روحانیون اهل سنت منطقه پاوه و اورامانات استان کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: باید تامل کنیم ببینیم انقلاب برای ما چکاری انجام داده است و شرایط کنونی و پیش از انقلاب را باهم مقایسه کنیم.

وی با بیان اینکه باید ببینیم ما نیز برای انقلاب چه کرده‌ایم، افزود: کرامت و عزت اسلامی از مهمترین دستاوردهای انقلاب برای ماست، بنابراین باید با اتحاد و وحدت این برادری را تحکیم کنیم.

صحرایی با اشاره به اینکه قبل از انقلاب ۴۰ هزار مستشار آمریکایی در این کشور حضور داشتند که حتی شاه هم قادر نبود به آنها بگوید بالای چشمت ابروست تاکید کرد: این در حالی است که ما الان خودمان داریم خودمان را اداره می‌کنیم.

استاندار کرمانشاه افزود: این گوهری که خدا به ما سپرده را باید با همراهی با آن قدرش را بدانیم و با آن همراه باشیم زیرا این انقلاب یک هدیه الهی است.

وی ادامه داد: اگر جامعه اسلام قدر برادری خود را بداند نباید از هیچ چیز بترسد، زیرا خداوند عزت و عظمت خودمان را به خودمان سپرده است.

صحرایی با بیان آنکه حضور قرآن در بین ما ضعیف است، گفت: بر اساس تاکیدات قرآن کریم هر کسی قصد داشت در بین ما تفرقه ایجاد کند باید با وحدت و یکصدایی با آن مقابله کرد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه بگفته آمریکا هفت هزار میلیارد دلار در خاورمیانه هزینه کرده ولی به اهداف خودشان نرسیده اند افزود: دشمن با وجود اینهمه هزینه هنوز نتوانسته است برای خود جاپایی ایجاد کند.

وی افزود: همه تلاش خود را باید برای عزت و اعتلای اسلام ناب و زلال واحد باید بکارگیری کنیم و در راستای آبادانی و توسعه کشور همه تلاش خود را بکار گیریم.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران یک هدیه الهی است، گفت: همه مردم باید قدردان نعمات مختلف آن باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها