نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

باید انقلاب اسلامی و دستاوردهایش را به جهانیان معرفی کنیم

آیت‌الله «علما» گفت: باید تلاش کنیم تا انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن را به جهانیان معرفی کنیم و با استفاده از جهاد تبیین نیز همه مسلمانان را نسبت به عزت و عظمت این انقلاب بیش از پیش آشنا کنیم.
کد خبر: ۵۷۱۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴ - 05February 2023

باید انقلاب اسلامی و دستاوردهایشرا به جهانیان معرفی کنیمبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، آیت الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه امروز در همایش روحانیون اهل سنت منطقه پاوه و اورامانات استان کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: ما سرمایه داریم و دین مبین اسلام سرمایه ارزشمند ما مسلمانان است که باید قدر آن را بدانیم.

وی اضافه کرد: چون دشمن کشور ما را قدرتمند می بیند از این‌ رو هر بار به بهانه های مختلف قصد دارد ایران اسلامی را با مشکلات مختلف به ناآرامی بکشانند.

آیت الله علما  با بیان اینکه امروز ایران صاحب قدرت و عظمت است و دنیا روی ما حساب باز کرده است تاکید کرد:. دشمن از طریق فضای مجازی قصد رخنه به کشورهای مختلف را در برنامه خود قرار داده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ادامه داد: باید جوانانمان و فرزندانمان را آگاه سازیم تا با این ترفند دشمن هوشیارانه برخورد کنیم و آنان را از معایب آن مطلع سازیم.

وی افزود: امروز درست است با مشکلات اقتصادی مواجه هستیم ولی موقعیتی داریم که هیچ دشمنی نمی‌تواند چپ به ما نگاه کند به طوری که هیچ کشتی نمی‌تواند بدون اذن سپاه از تنگه هرمز عبور نماید.

آیت الله علما تاکید کرد: امروزه قرآن از آنچنان قدرتی در جهان برخورداراست که هیچ قدرتی توان رویارویی با آن را ندارد و از اینروست که دشمن امروزه در کشورهای اروپایی به مقابله با آن پرداخته است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه یادآور شد: ما نسبت به جوانان مسئولیت داریم و یکی از این وظایف ما معرفی کردن این کتاب آسمانی به جوانان است که نقش روحانیون و علما در این زمینه بسیار پررنگ می باشد.

این مسئول گفت: باید تلاش کنیم تا انقلاب اسلامی را به جهانیان معرفی کنیم و با استفاده از جهاد تبیین نیز همه مسلمانان را نسبت به عزت و عظمت این انقلاب بیش از پیش آشنا کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار