۴۴ سال افتخار/ رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی مطرح کرد؛

خاطره‌گویی یادگاران انقلاب در مساجد خراسان جنوبی

«کریمیان» از برگزاری محافل خاطره‌گویی انقلاب در ۲۰ مسجد و محله بیرجند خبر داد و گفت: این برنامه‌ها با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و ترویخ فرهنگ، ایثار، ولایتمداری و ولایت‌پذیری در بین نسل جوان و نوجوان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۷۱۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴ - 05February 2023

خاطره‌گویی یادگاران انقلاب در مساجد خراسان جنوبیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «مجید کریمیان» رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی امروز(یکشنبه) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: خاطره‌گویی یکی از بهترین محافل برای بازگویی حقایق، واقعیت‌ها و اتفاقات زمان قبل و بعد از انقلاب اسلامی است که چگونه توانستیم با وحدت، همدلی و ایمان بر رژیم منحوس پهلوی پیروز شویم.

وی از برگزاری محافل خاطره‌گویی انقلاب در ۲۰ مسجد و محله بیرجند خبر داد و بیان داشت: این برنامه‌ها با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و ترویخ فرهنگ، ایثار، ولایتمداری و ولایت‌پذیری  در بین نسل جوان و نوجوان برگزار می‌شود.

رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی ایام‌الله دهه فجر را بهترین فرصت برای توجه به کارکردها و تبیین نقش مساجد در حوزه‌های مختلف دانست و عنوان کرد: این ایام فرصتی است تا  آنچه بودیم و آنچه شدیم را برای نسل‌های آینده تبیین و اجازه ندهیم دشمن با حیله‌ها و مکر فراوان این گوهر را از ما بگیرد.

کریمیان اضافه کرد: محافل خاطره‌گویی یادگاران انقلاب و دفاع مقدس از ابتدای دهه فجر در بیرجند بر پا شده که با استقبال خوبی رو به رو بوده و تا پایان دهه مبارک فجر ادامه دارد و چه خوب است این نوع محافل افزایش یابد تا شاهد برقراری ارتباط بیشتر بین نسل انقلاب و نسل جدید باشیم و نگذاریم دشمن از این فاصله به نفع خود بهره ببرد.

وی با اشاره به اینکه مساجد نقش بسیار مهمی در انقلاب اسلامی ایفا کرده‌اند، گفت: نقطه عزیمت انقلاب اسلامی مسجد بود و انقلاب در مساجد شکل گرفت و استمرار آن نیز در مساجد بود لذا باید آرمان‌های امام راحل، ارزش‌ها و اهداف انقلاب اسلامی و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی را برای نسل کنونی و نسل‌های آینده تبیین و تشریح کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار