۴۴ سال افتخار/ معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی:

دهه فجر تجلی اراده و عظمت امام (ره) است

«ناصری» دهه فجر را تجلی اراده و عظمت امام خمینی (ره) دانست و گفت: دشمنان هرروز فتنه و دسیسه تازه‌ای برای مردم ما در نظر گرفتند از جمله ترور دانشمندان و اغتشاشات اخیر اما هربار شکست خوردند.
کد خبر: ۵۷۱۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹ - 05February 2023

دهه فجر تجلی اراده و عظمت امام(ره) است/ لزوم تبیین دستاوردهای انقلاببه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «علی ناصری» معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی امروز (یکشنبه) در حاشیه برنامه‌های پنجمین روز دهه مبارک فجر در بشرویه، اظهار داشت: دهه فجر یادآور جانفشانی‌ها، ازخودگذشتگی‌ها و رشادت‌های همه مردم برای پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: در طول تاریخ، انقلاب‌های بسیاری رخ داده اما انقلاب ما به چند دلیل از جمله اینکه ثابت کرد می‌توان از زیر یوغ استکبار خارج شد و روح دینی مذهبی داشت و نیز با وجود رهبری که پیامبرگونه سکان انقلاب را به دست گرفته بود، منحصر به فرد باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی تأکید کرد: دشمن به دنبال توطئه‌های بسیاری علیه نظام بود تا این انقلاب سقوط کند و الگویی برای کشورهای مسلمان و مستعمره و آزادی‌خواه نباشد اما سرعت قطار انقلاب روز به روز بیشتر شد.

ناصری عنوان کرد: دشمن بعد از همه مباحث به دنبال جنگ تحمیلی رفت و به مقابله با نظام و انقلاب ما آمد اما در این میان آنچه که باعث پیروزی ما شد مردم بودند که همواره در صحنه بودند و جنگ با آن عظمت را بدون داشتن کوچکترین سلاحی تنها با حضور خود به پیروزی رساندند.

وی به نقشه‌ها و توطئه‌های مختلف دشمن برای به زانو در آوردن نظام جمهوری اسلامی اشاره و بیان داشت: دشمنان هرروز فتنه و دسیسه تازه‌ای برای مردم ما در نظر گرفتند از جمله ترور دانشمندان و اغتشاشات اخیر اما هربار شکست خوردند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: دشمنان هرسال وعده می‌دهند که دهه فجری در کار نخواهد بود اما دهه فجر تجلی اراده و عظمت امام است و مسئولان باید در این دهه فجر دستاوردهای این انقلاب عظیم را برای مردم و نوجوانان و جوانان بازگو کنند و بگویند که ما کجا بوده ایم و اکنون به کجا رسیده‌ایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار