شلیک موشک به شهرک‌های صهیونیستی نوار غزه

منابع خبری گزارش دادند که آژیر‌های خطر در شهرک‌های صهیونیستی اطراف نوار غزه به صدا درآمده که ناشی از شلیک یک موشک است.
کد خبر: ۵۷۱۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۸ - 05February 2023
شلیک موشک به شهرک‌های صهیونیستی نوار غزهبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، منابع خبری عبری و عربی از به صدا در آمدن آژیر‌های خطر در شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه خبر دادند.
 
خبرگزاری شهاب به نقل از منابع صهیونیستی خبر داد که این آژیر‌ها در شهرک‌های «اورهنیر»، «نیر عام» و «سدیروت» به صدا درآمده است.
 
کانال تلگرامی صابرین نیوز هم از شنیده شدن صدای انفجار در اطراف نوار غزه خبر داد. این کانال گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی گفته است که درباره این حادثه تحقیق خواهد کرد.
 
صابرین نیوز همچنین لحظاتی پیش از شنیده شدن صدای یک انفجار دیگر در این منطقه خبر داد. احتمالا صدای انفجار به خاطر موشک‌های سامانه گنبد آهنین صهیونیست‌ها خواهد بود.
 
خبرنگار شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی، اما خبر داد که دستکم یک موشک از نوار غزه به سمت شهرک‌های صهیونیستی این منطقه شلیک شده است. 
 
شامگاه گذشته نیز صدای یک انفجار مهیب از شمال نوار غزه شنیده شد. شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی خبر داد که یک پهپاد رهگیری شده که از غزه به هوا خاسته بوده است.
 
پیش از این هم آژیر‌های خطر در شهرک‌های صهیونیستی در اطراف غزه به صدا در آمده بود. این آژیر‌ها در شهرک‌های «کیسوفیم»، «العین الثالثة» و «نیریم» به صدا درآمده بود.
 
این آژیر‌ها به خاطر حملات موشکی بود که از نوار غزه صورت گرفت و سامانه گنبد آهنین دستکم یک موشک را رهگیری کرد.
 
در همین ارتباط، ارتش رژیم صهیونیستی پانزدهم مرداد ماه گذشته اعلام کرد، مقاومت فلسطین طی چند روز ۱۶۰ راکت و موشک به سمت شهرک‌های صهیونیستی شلیک کرده است.
 
این حملات در حالی صورت گرفته است که رزمندگان مقاومت فلسطین، طی چند ماه اخیر، عملیات‌های استشهادی بسیاری را علیه نظامیان و صهیونیست‌های شهرک‌نشین انجام دادند و شماری از آنان را به هلاکت رساندند.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار