یادداشت/ سعید شهرابی فراهانی

طرح کابینه رژیم صهیونیستی برای مقابله با مقاومت اسلامی

محور مقاومت بین «خویشتنداری» و «فرصت برای تجدید قوا» تفاوت زیادی می‌بیند. از همین جا به صهیونیست‌ها گوشزد می‌شود که از فکر فریب یا اغوای اعضای جبهه مقاومت بویژه سرفرماندهی این محور منصرف شوند.
کد خبر: ۵۷۱۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹ - 06February 2023

طرح آبکی کابینه امنیتی رژیم صهیونیستیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس - سعید شهرابی فراهانی؛ نتانیاهو و کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی به سختی تقلا می‌کنند تا شرایط دشوار داخلی خود را به‌طوری مهار کنند که با مشکلات بین‌المللی این پادگان، جمع زده نشود.

وقتی که از مشکلات رژیم اشغالگر قدس بحث می‌شود؛ موضوع ایران و مقاومت در صدر لیست قرار می‌گیرند. البته صهیونیست‌ها با زیرکی تلاش می‌کنند که با سر دست گرفتن پرونده هسته‌ای؛ موضوع مقاومت ضدصهیونیستی را هم در جوف آن بگنجانند.

راهبردی که اتفاقا اعراب و غربی‌ها هم خود آن را دوست دارند، ولی هزینه‌هایش را نه!

کیفیت درگیری‌های صهیونیست‌ها با جوانان غیرتمند فلسطینی حاکی از آن است که اشغالگران آن غول امنیتی - نظامی که نشان می‌دهند و برای جا انداختنش در اذهان، به آب و آتش می‌زنند، نیستند و بلکه ضربه‌پذیری‌شان هم ملس است!

مشکل از همینجا شروع می‌شود: از دست دادن هیمنه امنیتی-اطلاعاتی در داخل اراضی اشغالی و به هم خوردن تعادل صهیونیست‌ها برای مدیریت همزمان جبهه داخلی و بیرونی.

در مورد تعرض اخیر صهیونیست‌ها به یکی از تاسیسات وزارت دفاع ایران واقع در استان اصفهان؛ کابینه امنیتی این رژیم هوشمندانه عمل کرده و سعی داشته تا موضوع توانمندی نظامی کشور را هدف بگیرد تا بواسطه آن، بخشی از فرکانس‌های اخیر قطعنامه ضدایرانی پارلمان اروپا را تقویت کند!

به عبارت دیگر ساده‌اندیشی است اگر گمان کنیم که صهیونیست‌ها بی‌گدار به آب این مهلکه زده باشند. یکی از سناریو‌های مورد توجه برخی از طراحان صهیونیست آن است که پرونده‌های ایران را از فاز سیاسی به فاز امنیت بکشانند و از طریق ترساندن سایر شرکایشان در محور غربی - عبری - عربی؛ کمی از هزینه‌ها بکاهند و تعادل خودشان را به دست آورده و بر اوضاع مسلط شوند.

قطعاً سرفرماندهی محور مقاومت به گستاخی صهیونیست‌ها، پاسخ شایسته‌ای خواهد داد. پاسخی که مثل همیشه پازل جریانات را بر خلاف محاسبه چندبعدی آنان؛ به هم بریزد.

وظیفه دوستداران انقلاب، نظام و مقاومت اسلامی این است که بازی حریف را به درستی بخوانند و در تله‌های طراحی شده آن‌ها گرفتار نشوند. تله‌هایی که معمولاً با پوشش خط نفوذ، نفاق و تندروی‌های نابجا بزک می‌شوند.

طرف ثالث شاید بتواند روند تضمین موقت آرامش در ماه مبارک رمضان را برای مقاومت فلسطین و رژیم جنایتکار صهیونیستی به پیش ببرد، ولی بعدش چه؟

اگر تصور می‌کنید که مقاومت در کرانه باختری یا غزه بیش از صهیونیست‌ها نیازمند یا مشتاق کاهش چالش‌های امنیتی هستند، یکبار دیگر در افکار خود تجدیدنظر کنید! صهیونیست‌ها اگر به تنفس احتیاج دارند و می‌خواهند چند صباح، کمتر اضطراب و فشار روانی تحمل کنند، باید هزینه‌های سیاسی و راهبردی آن را بپردازند. تبعات اختلافات داخلی شهروندان اشغالگر و دولت اشغالگر فلسطین هم مشکل خودشان است.

محور مقاومت بین «خویشتنداری» و «فرصت برای تجدید قوا» تفاوت زیادی می‌بیند. از همین جا به صهیونیست‌ها گوشزد می‌شود که از فکر فریب یا اغوای اعضای جبهه مقاومت بویژه سرفرماندهی این محور منصرف شوند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار