ما مقاوم هستیم/ معاون سپاه استان کرمانشاه:

اردوهای راهیان نور یکی از روش‌های موثر تحقق جهاد تبیین است

سرهنگ «بهشتی راد» گفت: اردوهای راهیان نور یکی از روش‌های موثر تحقق جهاد تبیین است، چون در این اردوها الگوهای موفق و حماسه‌ساز به نسل جوان معرفی می‌شوند.
کد خبر: ۵۷۱۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰ - 06February 2023

اردوهای راهیان نور یکی از روش‌های موثر تحقق جهاد تبیین استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرهنگ پاسدار «سعید بهشتی راد» معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، امروز در آیین اعزام ۲۲۰ دانش آموز پسر کرمانشاهی به اردوهای راهیان نور، با اشاره به نقش تاثیرگذار اردوهای راهیان نور در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان جامعه، اظهار داشت: اردوهای راهیان نور یکی از روش‌های موثر تحقق جهاد تبیین است، چون در این اردوها الگوهای موفق و حماسه‌ساز به نسل جوان معرفی می‌شوند.

وی ادامه داد: یکی از نیازهای کشور در گام دوم انقلاب نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت است که اردوهای راهیان نور نقش مهمی در این زمینه دارند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به استقبال خوب جوانان و نوجوانان از حضور در اردوهای راهیان نور، گفت: در مقاطع مختلف شاهد اعزام گسترده دانش آموزان و دانشگاهیان هستیم که نشان از زنده بودن فرهنگ دفاع مقدس و سیره شهدا در بین جوانان دارد.

وی در ادامه با گرامیداشت دهه فجر، بیان کرد: ما در دوران ستمشاهی کاملا وابسته به غرب بودیم، به طوری که حتی انتخاب نخست وزیر و فرمانداران و بخشداران ما را هم غربی‌ها انجام می‌دادند.

وی با بیان اینکه سال ۱۳۵۷ و قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ۶۰ هزار مستشار خارجی در کشور ما حضور داشتند و آمریکایی ها برای کوچکترین امور ما تصمیم‌گیری می‌کردند، ادامه داد: امروز به برکت پیروزی انقلاب اسلامی استقلال سیاسی، نظامی و اقتصادی داریم و هیچ وابستگی به خارج از کشور نداریم.

بهشتی راد اضافه کرد: امروز ایران اسلامی به جایگاهی رسیده که از نظر تولید علم در منطقه حرف اول را می‌زند و از نظر رشد علمی نیز در دنیا رتبه اول را داریم.

وی با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی در دنیا و منطقه اثرگذار هستیم، تصریح کرد: امروز ما داعیه دفاع از نهضت‌های آزادی بخش را داریم و هرجایی از دنیا که ندای مظلومیت بلند شود، چه در سوریه، عراق، لیبی یا هر کشور دیگری پای کار هستیم.

اردوهای راهیان نور نقش مهمی در انتقال ارزش‌های جامعه است

«سلمان محمدی» مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه نیز در این مراسم  اظهار داشت: اردوهای راهیان نور می‌توانند نقش مهمی در انتقال ارزش‌های جامعه به نسل جوان داشته باشند.

محمدی آسایش و امنیت امروز کشور را مرهون خون شهدا دانست و گفت: در سایه ایثارگری و از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران در جنگ هشت ساله حتی یک وجب از خاک کشور را به بیگانگان ندادیم و این اوج عزتمندی است.

 در این مراسم ۲۲۰ دانش آموز  پسر کرمانشاهی راهی مناطق عملیاتی غرب کشور شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار