۴۴ سال افتخار/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی:

آسمان خراسان جنوبی در شب ۲۲ بهمن با طنین الله‌اکبر نورافشانی می‌شود

حجت‌الاسلام «بخشی‌پور» گفت: همزمان با طنین بانگ الله‌اکبر در سراسر کشور، خراسان جنوبی نیز شاهد فریادهای الله‌اکبر جوانان غیور و ولایتمدار و همچنین نورافشانی آسمان شهرستان به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خواهد بود.
کد خبر: ۵۷۱۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲ - 06February 2023

آسمان خراسان جنوبی در شب ۲۲ بهمن با طنین الله‌اکبر نورافشانی می‌شودحجت‌الاسلام «پرویز بخشی‌پور» مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بیرجند، آستان امامزادگان و بقاع متبرکه را مهم‌ترین مرکز فرهنگی و اجرایی برنامه‌های دهه فجر بیان و اظهار داشت: اداره‌کل اوقاف استان ویژه‌برنامه‌های مختلف فرهنگی را در آستان امامزادگان و بقاع متبرکه برگزار می‌کند.

وی بیان داشت: یکی از برنامه‌های ما استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه امامزادگان است که در این زمینه به‌صورت گسترده فعالیت خواهیم کرد و برنامه‌های ویژه پیروزی انقلاب را در این بقاع برگزار می‌کنیم.

وی برپایی مراسم باشکوه جشن پیروزی انقلاب اسلامی در دهه مبارکه فجر، قرائت قرآن و شعرخوانی شاعران انقلابی، سخنرانی، مداحی، اجرای گروه سرود و تواشیح و برگزاری مسابقه و قرائت بخش‌هایی از بیانات ارزشمند حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) در رابطه با انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در این ایام است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان اینکه تشریح آرمان‌های انقلاب اسلامی به‌ویژه برای نسل جوان می‌تواند در خنثی شدن توطئه مستکبران نقش اساسی داشته باشد، یادآور شد: دهه فجر فرصت مناسب برای آگاه‌سازی نسل جدید با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام بخشی‌پور مطرح کرد: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی ۱۰ مبلغ از خراسان جنوبی در تمام نقاط شهرستان‌ها و همچنین ۴ مبلغ از قم در شهرستان‌های طبس، بیرجند و قاین حضور می یابند تا سخنرانی‌هایی در رابطه با مباحث انقلاب اسلامی در مساجد، مدارس، بقاع متبرکه و حوزه‌های علمیه داشته باشند.

وی برگزاری مراسم نورافشانی و بانگ الله‌اکبر در امامزادگان باقریه (ع) را از اهم برنامه‌های شب ۲۲ بهمن ذکر و بیان داشت: همزمان با طنین بانگ الله‌اکبر در سراسر کشور، خراسان جنوبی نیز شاهد فریادهای الله‌اکبر جوانان غیور و ولایتمدار و همچنین نورافشانی آسمان شهرستان به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خواهد بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه یکی از راه‌های جذب جوانان برای حضور در برنامه‌ها و جشن انقلاب، برگزاری مراسمات همراه با شور و شادی است، گفت: جوانان و نوجوانان آینده‌سازان کشور اسلامی ما هستند و باید آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و امام راحل برای آن‌ها تبیین شود تا مبادا دشمن بر افکار جوانان تسلط و آن‌ها را مطیع خود کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار