نگرانی محافل صهیونیستی از عملیات انتقامی مقاومت فلسطین

یک خبرنگار صهیونیست در پی شهادت پنج مبارز فلسطینی در اردوگاه کفر عقب به ضرب گلوله نظامیان این رژیم، درباره عملیات تلافی جویانه مقاومت فلسطین در واکنش به این رخداد هشدار داد.
کد خبر: ۵۷۱۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵ - 06February 2023

نگرانی محافل صهیونیستی از عملیات انتقامی مقاومت فلسطینبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از وبگاه شهاب نیوز، «یوسی یهوشع» خبرنگار صهیونیست در واکنش به عملیات امروز ارتش رژیم صهیونیستی در یورش به اردوگاه عقبه جبر در شهر اریحا، اظهار داشت: باید پس از حوادث امروز در اریحا منتظر حملات تلافی‌جویانه فلسطینیان باشیم، همانگونه که پس از حوادث جنین نیز چنین شد.

یهوشع به دوایر نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی هشدار داد که در روز‌های آینده ممکن است فلسطینی‌ها با انجام عملیات‌های جدید به این رخداد واکنش جدی نشان دهند.

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس نیز امروز در واکنش به شهادت پنج مبارز فلسطینی در شهر اریحا تاکید کرد: به رغم جنایت امروز در عقبه جبر، مقاومت ادامه خواهد داشت و صهیونیست‌ها روی آرامش را نخواهند دید.

منابع فلسطینی گزارش دادند که نظامیان صهیونیست در یورش بامداد امروز دوشنبه به اردوگاه عقبه جبر در شهر اریحا، پنج مبارز فلسطینی را به شهادت رسانده اند. نظامیان صهیونیست امروز پس از ۱۰ روز محاصره کامل شهر اریحا در کرانه باختری به اردوگاه عقبه جبر یورش برده و در اقدامی جنایتکارانه این جوانان فلسطینی را به شهادت رساندند. در روز‌های اخیر رژیم صهیونیستی با انجام عملیات‌های متعدد تیراندازی در اردوگاه عقبه جبر در اریحا غافلگیر شده بود.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها