حماس: مقاومت تا بیرون راندن اشغالگران صهیونیست ادامه دارد

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» شهادت شماری از مبارزان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست را تسلیت گفت و تاکید کرد که مقاومت تا بیرون راندن اشغالگران از سرزمین فلسطین ادامه دارد.
کد خبر: ۵۷۱۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۴ - 06February 2023

حماس: مقاومت تا بیرون راندن اشغالگران صهیونیست ادامه داردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد که خون ملت فلسطین هدر نخواهد رفت و مقاومت علیه اشغالگران تا بیرون راندن کامل آن‌ها از سرزمین فلسطین ادامه خواهد داشت.

در این بیانیه آمده است که شهادت شماری از قهرمانان گردان‌های قسام از جمله «مالک عونی لاوی»، «رافت وائل عویضات»، «ابراهیم وائل عویضات»، «ادهم مجدی عویضات» و «ثائر عویضات» در درگیری مسلحانه بامداد امروز با نظامیان صهیونیست در شهر اریحا را تسلیت می‌گوییم.

جنبش حماس عنوان کرد: بار دیگر تاکید می‌کنیم که ملت فلسطین به راه مقاومت و آزادسازی سرزمین خود ادامه می‌دهد و هیچ ترس و هراسی از جنایات دشمن ندارد و خائنین و همپیمانان با دشمن نمی‌توانند در اراده ملت فلسطین خللی ایجاد کنند.

حماس تاکید کرد: مقاومت فلسطین که در پاسخ به جنایت جنین در قدس به دشمن ضربه زد، قادر به ادامه عملیات‌های قهرمانانه در هر نقطه از خاک این سرزمین اشغال شده است.

این جنبش ضمن تقدیر از مبارزات ساکنان کرانه باختری به ویژه فلسطینیان در اریحا و اردوگاه عقبه جبر که حامی مقاومت بودند و در برابر محاصره ظالمانه دشمن ایستادند، تاکید کرد که در هر وجب از خاک این سرزمین قهرمانی دیگر سر برخواهد آورد.

گفتنی است، نظامیان صهیونیست امروز پس از ۱۰ روز محاصره کامل شهر اریحا در کرانه باختری به اردوگاه عقبه جبر یورش بردند.

در این یورش گسترده، نظامیان صهیونیست منطقه حضور مبارزان فلسطینی در اردوگاه عقبه جبر که در روز‌های اخیر صهیونیست‌ها را با انجام عملیات تیراندازی غافلگیر کرده بودند، را محاصره کردند.

منابع محلی گزارش دادند که نظامیان صهیونیست در این عملیات یورش، پنج مبارز فلسطینی را به شهادت رسانده اند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها