۴۴ سال افتخار/ استاندار زنجان:

۴۷ پروژه در حوزه کشاورزی زنجان افتتاح شد

«افشارچی» گفت: ۴۷ پروژه در حوزه کشاورزی با مجموع اعتبار ۷۵۶ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۷۰۰ نفر به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۵۷۱۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۳ - 06February 2023

به گزارش دفاع‌پرس در زنجان، در ششمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور آیت‌الله «شیخ علی خاتمی»، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، «محسن افشارچی» استاندار زنجان و جمعی از مسؤولان، میدان جدید میوه و تره‌بار و پایانه صادراتی زنجان افتتاح شد.

«محسن افشارچی»، استاندار زنجان در آیین افتتاح پایانه صادراتی محصولات کشاورزی با بیان اینکه این پروژه از نظر من حائز اهمیت است و انتظار متفاوتی از آن دارم اظهار داشت: می‌توان از این مجموعه حداکثر استفاده را کرد و آنچه که در اینجا انتظار داریم این است که این مجموعه در حجم صادرات محصولات کشاورزی و کاهش تورم میوه و تره‌بار تاثیر گذار باشد.

استاندار زنجان با بیان اینکه کار ما به عنوان نماینده دولت در استان، تسهیل‌گری و کارگشایی است و اقدامات اصلی را کارآفریتان و سرمایه‌گذاران انجام می‌دهند، تصریح کرد: افتتاح این پروژه نماد دوستی ما به عنوان دولت با سرمایه‌گذاران است.

افشارچی با اشاره به اینکه افتتاح این پروژه به معنای استفاده صد در صدی از ظرفیت پایانه صادراتی کشاورزی نیست، بلکه  نشان دهنده این است که ما گره‌های موجود در سیستم بروکراتی دولت را حل کردیم، گفت: از مدیران داخل مجموعه و به ویژه شهرداری خواهشمندیم نسبت به ایجاد بازارهای موازی در این حوزه اقدام کند.

افشارچی در ادامه  بر ضرورت ایجاد بازار موازی، کم بودن تعداد مراکز عرضه میوه و تره بار را یکی از مسائل تاثیر‌گذار در تورم این محصولات عنوان کرد و گفت: در پروژه های نساجی هم که زنجان از جمله قطب‌های آن است ایجاد بازار موازی ضروری است و باید اتفاق بیفتد.

امروز ۴۷ پروژه در حوزه کشاورزی با مجموع اعتبار ۷۵۶ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۷۰۰ نفر به بهره‌برداری می‌رسد که پایانه صادراتی محصولات کشاورزی و بازار جدید میوه و تره‌بار از جمله این طرح‌ها است.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار