نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

اگر جهاد تبیین حضرت زینب کبری (س) نبود امروز اثری از کربلا نبود

آیت الله «علما» گفت: اگر تبیین حضرت زینب کبری (س) نبود امروز اثری از کربلا نبود و این تبیین بود که باعث شده هر ساله در اربعین بیش از ۲۰ میلیون نفر از سراسر جهان خود را به کربلا برسانند.
کد خبر: ۵۷۱۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۹ - 06February 2023

اگر تبیین حضرت زینب کبری (س) نبود امروز اثری از کربلا نبودبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، آیت الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه امروز در همایش نقش آفرینی بانوان زینبی در تمدن سازی اسلامی که به همت مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در حسینیه شهدا برگزار شد، اظهار داشت: اگر تبیین حضرت زینب کبری (س) نبود امروز اثری از کربلا نبود و این تبیین بود که باعث شده هر ساله در اربعین بیش از ۲۰ میلیون نفر از سراسر جهان خود را به کربلا برسانند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه  با اشاره به تأکیدات مکرر مقام معظم رهبری بر مسئله جهاد تبیین، افزود: این همان تبیین مورد نظر و تاکید مقام معظم رهبری است.

وی تصریح کرد: تبیین مختص به شخص یا گروه خاصی نیست و وظیفه همه ما است که برای نسل آینده روشن کنیم که امروز ما کجاییم و دیروز کجا بودیم، امروز به برکت خون شهدا حرف ما در دنیا خریدار دارد ولی قبل از انقلاب برده بی چون و چرای غرب بودیم.

آیت الله علما بیان کرد: امروز جنگ در بستر فضای مجازی است و یکی از مهمترین وظایف ما این است که نسل جوان را از گمراهی و تباهی نجات دهیم و این میسر نیست مگر با تبیین حقایق و تبیین را باید از خانواده شروع کرد و این وظیفه زنان و مادران است زیرا جوانان ما از گذشته انقلاب اطلاع درستی ندارند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه امروز جنگ در بستر فضای مجازی شکل گرفته است، گفت: نقش زنان در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان برجسته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها