دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل با مدیرکل بانوان و خانواده استانداری

«واحد» با مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری اردبیل دیدار و در خصوص برگزاری مشارکت در برنامه‌های فرهنگی گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۵۷۱۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰ - 07February 2023

دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل با مدیرکل بانوان و خانواده استانداری

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، «علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل صبح امروز (سه‌شنبه) با «افسانه جهانی» مدیر کل دفتر بانوان و خانواده استانداری اردبیل دیدار و ضمن تبریک انتصاب وی به این سمت در خصوص برگزاری برنامه‌های فرهنگی مشترک با وی گفت‌وگو کرد.

واحد در این دیدار اظهار داشت: حماسه دفاع مقدس مرهون شیرزنانی است که رزمندگان دلیر و شجاع را در دامن خود پرورش دادند و مردان میدان مبارزه را پشتیبانی کردند و نشان دادند که به راستی مرد از دامن زن به معراج می رود.

واحد افزود: هویت ملت ایران با فرهنگ دفاع مقدس گره خورده است و هویت دفاع مقدس مدیون هویت خانواده ایرانی اسلامی است و زن عنصر تعیین کننده این هویت است و حماسه‌های مادران، خواهران و همسران شهدا در دفاع مقدس یک گنجینه افتخار جداگانه و مستقل برای هر ایرانی است.

مدیر کل دفتر بانوان و خانواده استانداری اردبیل ‌گفت: حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس امری است که با وجود نام های حماسه آفرینان زن ایرانی تکمیل می شود و در شرایط کنونی جامعه نیازمند کاوش در چگونگی خلق آن حماسه های ایثار از سوی شیرزنان زینبی این سرزمین هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها