۴۴ سال افتخار/

برگزاری جشنواره هنری نقاشی با موضوع شهدای دفاع مقدس در خراسان شمالی

جشنواره هنری نقاشی با موضوع شهدای دفاع مقدس در استان خراسان شمالی برگزار شد.
کد خبر: ۵۷۱۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱ - 07February 2023

برگزاری جشنواره هنری نقاشی با موضوع شهدای دفاع مقدس در خراسان شمالیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بجنورد، به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جشنواره هنری نقاشی با موضوع دفاع مقدس با حضور سرتیپ دوم ستاد «محمد نجاتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان شمالی امروز (سه‌شنبه) در هنرستان پسرانه ایثار برگزار شد.

سرتیپ دوم ستاد «محمد نجاتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان شمالی اظهار داشت: هدف از برگزاری این جشنواره‌ها ایجاد نشاط و بالا بردن سطح آگاهی دانش آموزان نسبت به مقوله وطن دوستی، صلح و مجاهدت‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع است.

وی گفت: جشنواره‌های هنری دفاع مقدس وسیله‌ای است تا بتوانیم در خلال آن ماهیت‌های جنگ و ایثارگری و شهامت بزرگمردان زمان جنگ را در قالب هنر برای کودکان و نوجوانان تشریح کنیم و به شکافتن لایه‌های درونی دفاع مقدس بپردازیم.

این جشنواره با مدیریت هنری و سینمایی اداه کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی و مشارکت آموزش و پرورش استان برگزار شد و در پایان از برگزیدگان و نفرات برتر با اهداء جوایز و لوح سپاس در این مراسم تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار