در پیامی مطرح شد؛

وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح آماده ارائه کمک‌های امدادی به زلزله‌زدگان ترکیه و سوریه است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در پیامی خطاب به همتایان خود در ترکیه و سوریه، بر آمادگی این وزارتخانه برای ارائه کمک‌های امدادی به آسیب‌دیدگان و حادثه‌دیدگان زلزله در این کشورها تأکید کرد.
کد خبر: ۵۷۱۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲ - 07February 2023

وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح آماده ارائه کمک‌های امدادی به زلزله‌زدگان ترکیه و سوریه استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «محمدرضا آشتیانی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در پیام‌هایی جداگانه وقوع زلزله دلخراش در دو کشور ترکیه و سوریه را به ارتشبد «حلوصی آکار» وزیر دفاع ملی جمهوری ترکیه و سپهبد «علی محمود عباس» وزیر دفاع جمهوری عربی سوریه تسلیت گفت.

متن این پیام‌ها بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با تقدیم سلام و احترام

خبر ناگوار و دلخراش وقوع زلزله و جان باختن و مصدوم شدن جمع قابل توجهی از شهروندان کشور‌های دوست جمهوری ترکیه و سوریه موجب تأثر فراوان گردید.

این‌جانب ضمن ابراز همدردی، مراتب تسلیت خود و نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران را به جناب‌عالی، دولت، ملت و نیرو‌های مسلح جمهوری ترکیه و سوریه اعلام، برای جان‌باختگان رحمت الهی وبرای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

در همین چارچوب، وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، با استفاده از تمامی ظرفیت‌های خود، آماده ارائه کمک‌های امدادی به آسیب‌دیدگان و حادثه‌دیدگان این واقعه است.

فرصت را مغتنم شمرده؛ احترامات فائقه را تجدید می‌نمایم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران
سرتیپ ستاد محمدرضا آشتیانی

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار