مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

جهاد تبیین یعنی بیان واقعیت هایی که دشمن سعی در انکار آن‌ها دارد

سردار مرادحاجتی گفت: تبیین یعنی بیان حقایق و واقعیت هایی که هم ما نسبت به ارائه آن‌ها ضعیف عمل کردیم و هم دشمنان سعی کردند آن‌ها را نادیده بگیرند و سایه ناامیدی را بر سر افکار عمومی بگسترانند.
کد خبر: ۵۷۱۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳ - 07February 2023

جهاد تبیین یعنی بیان واقعیت هایی که دشمن سعی در انکار آن‌ها داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، همایش آبروی محله یادواره شهید «مجید احمدی» امروز با حضور بیش از 400 نفر از شهروندان و مردم انقلابی شهر امام دزفول با سخنرانی سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و حضور سرهنگ پاسدار «هادی سعادت زاده» مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول و برخی مسئولین محلی در این منطقه برگزار شد.

وی در این همایش ضمن تبریک ایام الله فجر، تشریح روند پیشرفت‌های گوناگون اقتصادی، فرهنگی و نظامی در کشور و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی را مهمترین رسالت امروز دانست و اظهار داشت: تبیین یعنی بیان حقایق و واقعیت هایی که هم ما نسبت به ارائه آن‌ها ضعیف عمل کردیم و هم دشمنان سعی کردند آن‌ها را نادیده بگیرند و سایه ناامیدی را بر سر افکار عمومی بگسترانند.

سردار مرادحاجتی افزود: تبیین یعنی این که رسالت، سیرت و اهداف شهدا را به بهترین شیوه مثل همین مراسم زیبا و معنوی شما در این شهر که به نام حضرت امام (ره) مزین است، برای نسل امروز بیان کنیم که درگیر قهرمانان پوشالی غرب نشوند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: جوانان ما باید شرایط امروز را با واقعیت‌های کشور بسنجند. کشوری که سال‌ها پیش در اوج یک جنگ نابرابر با رژیم بعث عراق و ده‌ها حامی پیدا و پنهانش، محتاج سیم خاردار بود، امروزه به کشورهای مدعی دنیا اسلحه و موشک‌های نوین عرضه می کند و این روند نباید مورد غفلت قرار گیرد.

وی متذکر شد: دشمن دست از جنگ برنداشته و تنها شیوه های ارائه آن را عوض کرده است که به لطف خدا، حرمت خون شهدا، راهبردها و تدابیر رهبر معظم انقلاب و هشیاری ملت بابصیر ایران اسلامی تاکنون در همه نبردها از جمله جنگ ترکیبی اخیر شکست خورده و سرافکنده شده است.

در پایان این همایش از خانواده های معظم شهدای شهر امام (ره) دزفول به خصوص خانواده شهید «مجید احمدی» تجلیل شد.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار