44سال افتخار/ مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی:

دعای خیر خانواده‌های شهدا یاری رسان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است

سرهنگ «وحیدی» گفت: عزت و اقتدار امروز کشور حاصل ایستادگی و مقاومت خانواده های شهداست و دعای خیر آنها همیشه یاری‌رسان نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه صحنه هابوده است.
کد خبر: ۵۷۱۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۶ - 07February 2023

دعای خیر خانواده های شهدا یاری رسان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، همزمان با هفتمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر سرهنگ «جلیل وحیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی امروز (سه شنبه) به همراه جمعی از معاونین این اداره کل با خانواده شهید والامقام «اسفندیار ایوبی چیانه» دیدار و از آنان دلجویی کردند.

وحیدی در این دیدار خانواده های شهدا را صاحبان اصلی انقلاب اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: عزت و اقتدار امروز کشور حاصل صبر و استقامت این عزیزان است و دعای خیر آنها همیشه یاری‌رسان نظام جمهوری اسلامی در همه صحنه هابوده و خواهد بود.

وی به ارزش و منزلت شهید در پیشگاه خداوند متعال پرداخت و افزود: اجر شهید فی سبیل الله پاداش بهشتی ست که خداوند وعده فرموده است.

مادر شهید «ایوبی» نیز در ادامه این دیدار به بیان خاطراتی از فرزند شهیدش پرداخت و گفت: پسرم سال 1360 و در سن هیجده سالگی بصورت داوطلبانه برای دفاع از اسلام و انقلاب عازم جبهه های حق علیه باطل شد.

وی در بیان خصوصیات اخلاقی این شهید والامقام به پایبند بودن او به نماز اول وقت اشاره کرد و گفت: به جوانان توصیه می کنم در ادامه مسیر شهدا قدم بردارند که بی شک عاقبت بخیری در این راه است.

در پایان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی با اهدا لوح سپاس از پدر و مادر شهید «اسفندیار ایوبی» تجلیل کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار