۴۴سال افتخار/

دیدار و تکریم خانواده شهدا در بخش بزمان

در گرامیداشت دهه فجر دیدار و تکریم خانواده شهید «محمد مکسانی» با حضور بسیجیان حوزه مقاومت ام ابیها در بخش بزمان صورت گرفت.
کد خبر: ۵۷۱۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۳ - 07February 2023

دیدار و تکریم خانواده شهدا در بخش بزمانبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، در گرامیداشت دهه فجر دیدار و تکریم خانواده شهید «محمد مکسانی» با حضور بسیجیان حوزه مقاومت ام ابیها در بخش بزمان صورت گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین «مصطفی بزمانی» امام جمعه موقت بخش بزمان با تاکید بر اینکه دیدار با خانواده شهدا موجب دوام فرهنگ ایثار و جهاد می‌شود، اظهار داشت: خون شهیدان باعث بقا و ماندگاری نظام اسلامی شده و همه ما مدیون خون آن‌ها هستیم.

حجت الاسلام بزمانی ادامه داد: شهدا از نعمت‌های انقلاب هستند آن‌ها مسیر حرکت و راه سعادت را به ما نشان دادند، اکنون به خانواده معزز شهید مکسانی اعلام می‌کنیم که در عرصه فرهنگی ادامه دهنده راه شهدا و قدردان رشادت‌ها، مجاهدت‌ها و خون ارزشمند آن‌ها هستیم.

وی با تاکید بر اینکه دیدار با خانواده شهدا موجب دوام فرهنگ ایثار و جهاد می‌شود، ادامه داد: خون شهیدان باعث بقا و ماندگاری نظام اسلامی شده و همه ما مدیون خون آن‌ها هستیم، باید همواره در مسیر اهداف شهدا حرکت کنیم و به دنبال تحقق اهدافی باشیم که شهدا در مسیر آن به شهادت رسیدند.

در پایان از زحمات خانواده شهید مکسانی تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار