معاون امور سیاسی امنیتی استانداری فارس:

امنیت کنونی ثمره خون‌های به زمین ریخته شهداست

«محبی‌پور» گفت: ثمره خون‌های شهدای به زمین ریخته در دفاع از آرمان‌ها، وطن و اسلام عزیز امروز این است که ما در کمال امنیت در کنار هم می‌نشینیم و ذکر خدا را بر زبان جاری می‌کنیم.
کد خبر: ۵۷۲۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۸ - 07February 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «اسماعیل محبی پور» معاون امور سیاسی امنیتی استانداری فارس امروز سه شنبه در هفتمین روز از دهه مبارک فجر در شهرستان کازرون، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: ثمره خون‌های شهدای به زمین ریخته در دفاع از آرمان‌ها، وطن و اسلام عزیز امروز این است که ما در کمال امنیت در کنار هم می نشینیم و ذکر خدا را بر زبان جاری می کنیم.

معاون استاندار فارس ابتدا گفت: هر زمان که دیدید دشمن سلاح خود را بیشتر به سمت ما نشانه رفته بدانید که ما در نقطه موفقیت قرار گرفته ایم و تلاش دشمن و رسانه‌هایش در راستای هیچ پنداشتن دستاوردهای ما در همین راستا است.

معاون امور سیاسی امنیتی استانداری فارس  افزود: آینده جهان به دانش هسته‌ای وابسته است و دشمن نیز به دنبال این است که این علم را در صنعت، پزشکی، کشاورزی و حتی علوم ساختمان که به انرژی هسته‌ای وابسته است از ما دریغ کند.

اسماعیل محبی پور ضمن پاسداشت شهدای کازرون نیز گفت: مردم شهیدپرور این شهرستان نه از دیروز بلکه از سال‌های دور برای برافراشته شدن پرچم اسلام و برای سرفرازی کشورشان مجاهدت کردند و در مقابل استعمارگر پیر انگلیس ایستادند.

معاون سیاسی استانداری افزود: زمانی که صدای رسای امام راحل (ره ) رسید، مردم آن صدا را نه در آستانه پیروزی بلکه در نخستین سال‌های مبارزه شنیدند و قیام کردند و مبارزان کازرونی نیز کاری کردند کارستان و نام کازرون در تاریخ ماندگار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها