۴۴ سال افتخار/ معاون هماهنگی امور زائران استانداری قم:

تاریخ انقلاب اسلامی نباید در معرض تحریف قرار گیرد

«مقیمی» گفت: تاریخ واقعی انقلاب اسلامی نباید در معرض تحریف دشمنان قرار بگیرد و مراقب باشیم تا عده ای تاریخ انقلاب را به انحراف نکشند.
کد خبر: ۵۷۲۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۹ - 07February 2023

تاریخ انقلاب اسلامی نباید در معرض تحریف قرار بگیردبه گزارش دفاع‌پرس از قم، «ابوالقاسم مقیمی» معاون هماهنگی امور زائران استانداری قم در دیدار با مردم محله جمکران قم که در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) برگزار شد، با تبریک ایام دهه فجر و ماه رجب، اظهار داشت: دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای حضور مسئولین در کنار مردم و شناسایی مشکلات و آشنایی بیشتر مسئولین با دغدغه‌های مردم برای راهبری بهتر دستگاه‌های دولتی با نظرات مردمی است.

وی ایام سالگرد پیروزی انقلاب را برای مسئولین، فرصتی جهت بازنگری حرکات و تصمیمات و نگاه به گذشته برای عبرت گرفتن بر شمرد و افزود: باید به برکت راهی که رفتیم نگاه کنیم و از خطای مسئولانی که به بیراهه رفتند و موجبات کاهش روند رشد کشور را فراهم کردند عبرت بگیریم.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم با اشاره به تمرکز دشمنان برای تحریف واقعیت انقلاب اسلامی و ایجاد جلوه‌ای دیگر از دلیل انقلاب برای نسل‌های جدید گفت: باید حواسمان باشد تا عده‌ای برای سوء استفاده از موقعیت خود واقعیت‌های دلیل انقلاب مردم، انقلاب فقرا بر اغنیا و انقلاب پابرهنه‌ها بر کاخ نشین‌ها را تحریف نکنند و تاریخ این انقلاب مقدس را به انحراف نکشند.

مقیمی در ادامه ضمن تاکید بر ضرورت توجه به محله جمکران توسط مسئولین عنوان کرد: محله جمکران یکی از کم برخوردار‌ترین مجموعه‌های شهری قم هست که کمتر مورد توجه مسئولین قرار گرفته و ضرورت پیگیری جدی برای حل مشکلات این محله را میطلبد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها